Τρίτη, Αυγούστου 02, 2005

Γεννήθηκα εκεί και ζω εδώ

«Αγαπητέ «Υπάρχουμε, Συνυπάρχουμε;». Γεννήθηκα εκεί και ζω εδώ. Είμαι μετανάστης. Έμαθα τη γλώσσα του τόπου όπου ζω. Αλλά δεν προσπάθησα να προσαρμόσω τον τρόπο σκέψης μου σ’ αυτόν της νέας μου πατρίδας. Ο δικός μου είναι καλός και δοκιμασμένος. Είχα διαβάσει και είχα μάθει ν’ αμφισβητώ πριν φύγω… Γιατί να τον αλλάξω άλλωστε; Σ’ όλον τον κόσμο οι διαφορετικοί, εξ ορισμού, είναι μειοψηφία, οπότε βρήκα κι εδώ φίλους κι ομοϊδεάτες. Ανεπαίσθητα αλλάζω βέβαια. Συνήθισα να πίνω αλλιώς τον καφέ μου, τα λογοπαίγνια της μητρικής μου γλώσσας είναι ακατανόητα εδώ, η περιγραφή του κόσμου σύμφωνα με τον πατέρα μου μπάζει νερά…
***
Μαθαίνω καινούργια πράματα, άγνωστοι δρόμοι γίνονται κομμάτι της προσωπικής μου γεωγραφίας. Όσο και να μην το έβαλα σκοπό να προσαρμοστώ, αλλάζω - και το απολαμβάνω. Τα παιδιά μου πάνε σχολείο. Εγώ τους μιλάω στη γλώσσα μου - όσο καλά και να έμαθα την καινούργια γλώσσα, ποτέ δεν θα αντικαταστήσει τις χαραγμένες μέσα μου μνήμες. Ας μάθει το παιδί από μικρό μια γλώσσα παραπάνω, σκέφτομαι - ούτως ή άλλως στο σχολείο τα ντόπια θα τα μάθει…Συχνά, όταν κάποιοι μου κάνουν φιλοφρονήσεις για το πόσο καλά έμαθα την καινούργια γλώσσα, μού ‘ρχεται κακοκεφιά γιατί διαβλέπω μέσα από τα καλά τους λόγια πόσο πολύ υποτιμούν όσους μετανάστες δεν τα καταφέρνουν σαν κι εμένα. (Μου ήρθε κάποιες φορές να πω: δεν έμαθα τη γλώσσα σου για να σου κάνω τη χάρη, για την πάρτη μου το έκανα).Ακούγεται σκληρό; Δεν είναι όμως. Η κοινωνία υποδοχής πρέπει να προσαρμοστεί στην ύπαρξή μας. Όχι να γίνει σαν και μας τους ξένους, αλλά να συνηθίσει στην ιδέα ότι ο καφές πίνεται κι αλλιώς, ότι η περιγραφή του κόσμου σύμφωνα με τον μπαμπά σηκώνει επανερμηνεία, γιατί εμείς οι μέτοικοι φέρνουμε ένα καινούργιο πρίσμα που δείχνει τον κόσμο από άλλη σκοπιά...
***
Μπορεί ο ρατσισμός να είναι κατά βάθος συνέπεια οικονομικών αιτιών, αλλά σε ένα πρώτο επίπεδο νομίζω ότι είναι συνδυασμός της ζήλειας για κάποιον που καταφέρνει να ζει σε άλλον τόπο απ’ αυτόν όπου γεννήθηκε. Εγώ, σκέφτεται ο ξενόφοβος, είμαι ακόμα στον αυλόγυρο της μάνας μου, κι αυτός ο ξεβράκωτος διάλεξε ζωή. Είναι επίσης απόρροια της δυσπιστίας για κάποιον που ξέρει να μιλάει και αλλιώς (ποιος μας διαβεβαιώνει ότι δεν μας βρίζει;)Εν πάση περιπτώσει είναι χρήσιμος ο διαχωρισμός ανάμεσα σε ρατσιστές και ξενόφοβους. Ας μην γενικεύουμε: ούτε όλα τα βιβλία είναι καλοί φίλοι του ανθρώπου, ούτε όλα τα ναρκωτικά σκοτώνουν. Πιστεύω ότι μ΄ένα στοιχειώδες γνώθι σ’αυτόν των ξένων και με λίγη μελέτη του «ξένου» από την μεριά των ντόπιων θα εξέλλειπε πολλή από την κατανυκτική μιζέρια που προκαλεί την ξενοφοβία. Αν μπορούσαν οι Έλληνες να μάθουν ένα βασικό λεξιλόγιο αλβανικών, είμαι σίγουρος ότι θα ήταν πολύ πιο εύκολη η προσέγγιση (πως έμαθαν οι Έλληνες αγγλικά δηλαδή; Από την ανάγκη επικοινωνίας. Κι άλλωστε η αλβανική είναι πολύ αρχαιότερη της αλβιονικής ή της γαλλικής, έτσι δεν είναι καλέ μου αρχαιολάτρη;)Και αν ο σημερινός ελληνικός πολιτισμός ήταν υπαρκτός στην καθημερινότητα, (αν η τηλεόραση π.χ. είχε κάποιο επίπεδο), τότε δεν θα χρειαζόταν να ανατρέξει κανείς σε αναδρομές χιλιετιών για να περιγραφεί το πόσο αξιοζήλευτο πράμα είναι η ελληνικότητα. Εδώ σταματώ και θα κλείσω απλώς με μια ερώτηση: πόσο διαφορετικά ακούγονται στ’ αυτιά σας αυτά που μόλις έγραψα, ανάλογα με το αν είμαι εν Ελλάδι Αλβανός ή εν Γαλλία Έλληνας;

Με εκτίμηση Κωνσταντίνος Γεωργίου»;
Γκαζμέντ Καπλάνι για την αντιγραφή
TA NEA: 02/08/2005

35 σχόλια:

Μήτσος, ο καφετζής είπε...

Πάρα πολύ! Μας την έφερες...

:-)

Συγχαρητήρια!!!

Nikos είπε...

Το μανιφέστο του μετανάστη, συγχαρητήρια κι από μένα, πάντα σιδεροκέφαλος!!!

Μήτσος, ο καφετζής είπε...

Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο (η ιστορία είναι γενναιόδωρη και δίνει πάντα ένα δίκιο και στον στραβό) υπάρχει μια αντικειμενική διαφορά μεταξύ των δύο παραδειγμάτων (εν Ελλάδι Αλβανός και εν Γαλλία Ελληνας) όπως φυσικά υπάρχουν αντικειμενικές διαφορές ανάμεσα σε κάθε ομάδα μεταναστών.

Παντού ο "καινούριος" αντιμετωπίζεται με ένα κόμπλεξ κατωτερότητας. Εδώ στο στρατό κάποιοι ανόητοι που είναι μαζί κι έχουν κάνει "κλίκα" για κανένα δίμηνο, μόλις έρθουν κάποιοι "καινούριοι" προσπαθούν να τους εκμεταλλευτούν. Ε, πσστ, νέος!!

Είναι λοιπόν και τα κόμπλεξ απέναντι στο νέο, στο διαφορετικό και σε κάθε αλλοδαπό, είναι ταυτόχρονα και ο τρόπος με τον οποίο βρέθηκαν εν μία νυκτί εδώ τόσοι αλλοδαποί και οι συνταγή για προβλήματα έτοιμη.

Κάθε τεκμηριωμένη διαφωνία δεκτή.

Με την καλή έννοια φυσικά...

βασίλης είπε...

Διαβάζω τα πρακτικά της Βουλής στη συζήτηση για το νόμο περί μετανάστευσης.
Επειδή είχε τύχει να διαβάσω και τα πρακτικά της συζήτησης του αντίστοιχου νόμου του 2001, βλέπω πως σήμερα, εν αντιθέσει με τότε, (οπότε οι ομιλίες των περισσότερων βουλευτών διαπνέονταν από πνεύμα απόλυτης ξενοφοβίας) πλειοδοτούν όλοι σε καλά λόγια για τους «αγαπητούς μετανάστες» κ.λπ.
Ακόμα κι αν είναι υποκριτικά πολλά απ' αυτά τα λόγια, θέλω να πω πως τελικά αρχίζει να γίνεται αποδεκτό πως στην κοινωνία αυτή θα συμβιώσουμε, και θα συμβιώσουμε καλά, είτε οι ξενόφοβοι το επιθυμούν είτε όχι.
Μόνον όμως η θεσμοθέτηση και η κατοχύρωση ΟΛΩΝ των πολιτικών δικαιωμάτων για ΟΛΟΥΣ θα λύσει ρηξικέλευθα το πρόβλημα.
Πιστεύω πως προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να στοχεύουμε.

Αγαπητέ Γκασμέντ, το κείμενό σου είναι ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει σχετικά με το θέμα.
Νάσαι καλά, συνέχισε, πάντα τέτοια. Përgëzime!

kalambaki2 είπε...

Υπάρχει μια εμφανέστατη εμπάθεια στο κείμενο. Μ'αρέσει ο αυλόγυρος της μάνας μου. Κάποιοι παιδεύτηκαν στο παρελθόν για να δημιουργηθεί αυτός ο αυλόγυρος. Αμφιβάλλω αν θα εγκατέλειπε τον αυλόγυρο της δικιάς του μάνας ο συγγραφέας αν τον ικανοποιούσε. Κακό πράγμα η αχαριστία. Λίγη αυτογνωσία σας παρακαλώ. Έχουμε υπάρξει μετανάστες και ξέρουμε (και δεν μιλάω για τους Έλληνες, μιλάω για μένα).

Gazmend Kapllani είπε...

Αγαπητοί φίλοι σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας. Κατ’αρχάς να διευκρινίσω πως το κείμενο δεν είναι δικό μου αλλά ενός Έλληνα καλλιτέχνη που ζει στη Ισπανία. Μου το είχε στείλει ως σχόλιο σε αυτό το blog. Μου άρεσε πάρα πολύ και του ζήτησα την άδεια να το αναδημοσιεύω στην στήλη μου. Έτσι και αλλιώς οι αναγνώστες της στήλης ξέρουν πως κάθε τόσο αναδημοσιεύω κείμενα άλλων σχετικά με το θέμα. Σε κάθε περίπτωση το κείμενο με εκφράζει απόλυτα και το ενδιαφέρον είναι πως ο συγγραφέας του θα μπορούσε να είναι ο κάθε μετανάστης ανεξαρτήτως εποχής και τόπου. Όσο για τις ενστάσεις τις καταγράφω και είναι πολύτιμες.
Αγαπητέ Καλαμπάκι, η «αχαριστία» είναι πραγματικά κακό πράγμα αλλά εάν διαβάζεις το κείμενο πιο προσεχτικά θα διαπιστώσεις πως ο συγγραφέας «αναλύει» τον τρόπο σκέψης του ξενόφοβου (ανεξαρτήτως αυλόγυρου και μάνας) – που έγκειται λοιπόν η αχαριστία και η εμπάθεια σε αυτή την περίπτωση; Το ότι ο συγγραφέας δεν γουστάρει τους ξενόφοβους (ανεξαρτήτως αυλόγυρου και μάνας) είναι δικαιώμά του, έτσι δεν είναι;
Ευχαριστώ και να’στε όλοι καλά

kalambaki2 είπε...

Το ότι το έγραψε Έλληνας που ζει στην Ισπανία με μπέρδεψε λίγο. Μπορεί να έχεις δίκιο και να μην υπάρχει εμπάθεια στο κείμενο. Απλά διαβάζοντάς το, δεν ξέρω, κάτι με ενόχλησε. Ίσως να θεώρησα ότι κατηγορεί άτομα με τον δικό μου τρόπο σκέψης. Δεν θεωρώ ότι είμαι ξενόφοβος, εκτός εάν ξενόφοβος είναι κάποιος που πιστεύει ότι ανάλογα με τον πληθυσμό μιας χώρας υπάρχει και αντίστοιχος αριθμός μεταναστών-προσφύγων που αυτή μπορεί να δεχτεί. Ένα όριο. Αυτή είναι η άποψή μου. Πάντως έστω και σε κάποια σημεία ταυτίζομαι με τον συγγραφέα. Ως "μετανάστης" και εγώ (έζησα 4 χρόνια στην Αγγλία λόγω της δουλειάς του πατέρα μου και πήγα σε κανονικό αγγλικό σχολείο) αν και δεν ένιωσα κανέναν απολύτως ρατσισμό, υπήρξε η ανάγκη να αφομοιώσω αγγλικά πολιτισμικά στοιχεία και γρήγορα, διαφορετικά ήμουν εντελώς αποκομμένος. Ήταν μια πίεση στην οποία πολλές φορές αντιδρούσα. Κάπου όμως, μετά τον τρίτο χρόνο παραμονής αν και μιλούσα ελληνικά στο σπίτι, έπιανα τον εαυτό μου να σκέφτεται όλο και περισσότερο στα αγγλικά.

Donnie είπε...

Den ksero alla me ekneyrizei afantasta h ekfrasi tou kalambaki "Κάποιοι παιδεύτηκαν στο παρελθόν για να δημιουργηθεί αυτός ο αυλόγυρος". Kai me ekneyrizoun oles oi ekfraseis pou moiazoun me ayth. Den katalava,ta thysiazoume ola diladi ston vomo gia na timisoume tous arxaious hmwn? Ypervolika patriotikes mou fainontai. Sto kato kato re kalambaki,poios kserei...mporei ton diko sou aylogyro na ton extise kanas alvanos.

kalambaki2 είπε...

Όχι μάλλον Τούρκος τον έφτιαξε. Αλλά τώρα είναι δικός μου αυλόγυρος και προσπαθώ να τον αναπτύξω, όχι να τον διαλύσω. Χαίρομαι πάντως που ξέρεις να ξεχωρίζεις τον πατριωτισμό από τον εθνικισμό.

Donnie είπε...

ti perilamvanei o dikos sou aylogyros kalambaki? poios exei thn adeia na eiselthei? se poion apagoreyetai akoma kai na plisiasei? eilikrina me endiaferei na matho.Giati pisteyeis oti kapoios tha eisvallei kai tha katastrepsei ton aylogyro sou? ego pisteyo to poly poly aytos pou tha erthei na tou riksei kai ena kalo vapsimo! (antilamvanesai oti milw metaforika).Ta sevi mou.

Ανώνυμος είπε...

Πρώτη μέρα στο σχολείο και η δασκάλα αρχίζει τη γνωριμία με τα παιδάκια:
-Πως σε λένε παιδί μου ;
-Κωστάκη, κύρια
-Εσένα;
-Γιωργάκη, κύρια
-Εσένα;
-Ελενίτσα, κύρια-εσένα παιδί μου;
-Αλία, κύρια
-Μάλιστα και από που είσαι Αλία;
-Από την Αλβανία, κύρια
-Κοίταξε Αλία, τώρα που ήρθες στη Ελλάδα θέλω να είσαι σαν Ελληνάκι, γι αυτό θα σε φωνάζω Γιαννάκη, εντάξει ;
-Εντάξει κύρια, λέει χαρούμενος ο Αλία

Το μεσημέρι γυρνάει στο σπίτι του, καλώς τον Αλία, του λέει η μητέρα του. Δε με λένε Αλία, Γιαννάκη με λένε και είμαι Ελληνάκι!
Γιαννάκη ;! λέει η μητέρα του και τον πλακώνει στις φάπες
Ελληνάκι ;! λέει ο πατέρας του και τον συνεχίζει στις μπουνιές.

Το άλλο πρωί πάει στο σχολείο με μαυρισμένα μάτια.
-Τι έπαθες παιδί μου Γιαννάκη ; τον ρωτάει τρομαγμένη η δασκάλα
-Γα**σε τα κυρία, χθες μετά το σχολείο με δείρανε δυο Αλβανοί !

Ανώνυμος είπε...

Εχω παρατηρήσει ότι διάφοροι συμπλεγματικοί σαρκάζουν στους διάφορους τηλεοπτικούς βιβλιοπώλες-τσαρλατάνους. Στα Βαλκάνια οι αντιστοιχοι αυτών των ανιστόρητων είναι σε ανώτατες κυβερνητικές και θεσμικές θέσεις και γράφουν τα σχολικά βιβλία, οπότε μάλλον χειρότεροι είναι εκεί η κατάσταση. Αναρωτιέμαι ποιος έπεισε τόσους Αλβανούς ότι ο Μέγας Αλέξανδρος είναι Αλβανός (μια σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο θα σας πείσει). Αυτό είναι πιο κωμικό από 10 Λιακόπουλους μαζί. Όποιος χρησιμοποιεί τους τσαρλατάνους που πωλούν παραεπιστημονικά βιβλία από τηλεοράσεως για να κάνει τον έξυπνο ή να τονώσει την χαμηλή αυτοπεποίθησή του ή να πείσει τον εαυτό του ότι ο ελληνικός πολιτισμός βασίζεί τη φήμη του σε αρχαιολατρική προπαγάνδα, έχει σοβαρό πρόβλημα αυτοεκτίμησης και καλύτερα να απευθυνθεί σε ειδικό. Βέβαια και τα blog θεραπευτικά ειναι, δε λέω.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μάθουν οι Έλληνες ένα απλό λεξιλόγιο αλβανικών; Υπάρχει πολύ καλύτερη ιδέα. Να γίνει η αλβανική επίσημη γλώσσα της χώρας. Επίσης προτείνω να καταργηθούν οι συνοριοφυλακες και να ξανανοίξουν οι αλβανικές φυλακές, ώστε να ξεχυθούν οι αλβανοί κρατούμενοι στην ελληνική ύπαιθρό. Αρκετά πια με τον ρατσισμό στην Ελλάδα!

Synoriofylakas είπε...

"Αρκετά πια με τον ρατσισμό στην Ελλάδα!"
Kai arketa mas ta priksan geloioi ratsistes san kai sena Anonymous!

Ανώνυμος είπε...

"οι διαφορετικοί ειναι εξ ορισμού μειψηφία". Αυτά είναι αυτοκολακείες και σαχλαμαρίτσες γυμνασιακού επιπέδου. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και έχει την ιδιαιτερότητά του, ιδίως στις λεγόμενες δυτικές κοινωνίες, όπου υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία σκέψης και έκφρασης (να δούμε ως πότε).

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο! Τετοιους Συνοριοφυλακες θελουμε να εχουμε. Να γινονται βρε αδελφε και οι λεωφορειοπειρατιες ανετα. Για να γυριζονται μετα και ταινιες και να βγαζουμε και κανα φραγκο απο τα πνευματικα δικαιωματα. Τοσο μπαχαλο γινεται: σκοτωμοι, τρομος, κλαματα. Να πανε χαμενα; Να βγει και κανα ευρω. Αμ, πως. Να δωσουμε και τροφη για υψηλη τεχνη στον ξεπεσμενο πολιτισμο της Ελλαδας.

Στο ιδιο πνευμα προτείνω επίσης να αντικατασταθεί η διδασκαλία των ομηρικών επών με εντατικη διδασκαλία αλβανικων προς τιμήν του αλβανού λεωφορειοπειρατή Φλαμούρ Πρίσλι.

Και πραγματικα ρε παιδια, φτου μου, που αφενος δεν στηριζω αρκετα λαους σαν τους αλβανους που αποτελουν κωλονες των σπιτιων μας, και σταθηκαν στο πλευρο των συγγενων μου που πολεμησαν και ακρωτηριαστηκαν το 1821-31, το 1897, το 1923, και το 1940. Φτου μου και ντροπη μου. Τωρα που το σκεπτομαι, φτου μου που τους θυμαμαι κιολας τον παππου μου και τον προ-προ-παππου μου. Μα τι προγονολατρεια με εχει πιασει; Συγγνωμη, δεν θα το ξανακανω.

Και α, δε το συζητω. Βγαζω το καπελο στον κυριο Ελληνα καλλιτεχνη της Ισπανιας. Παρακαλω κυριε Καπλανι να του το πειτε. Απο ψυχολογια και κοινωνιολογια σκιζει. Απαιχτος! Πραγματι, ειμαι κομπλεξαρα γιατι
αγαπω και υπερασπιζομαι τον αυλόγυρο της μάνας μου (και της γιαγιας και προ-προ-προ-προ-προ-γιαγιας μου) και δεν εγινα και εγω ξεβρακωτος (sic) σε ξενη χωρα.

Synoriofylakas είπε...

Anonymous esy eisai enas poly dystyxismenos anthropos. Toso apla… Ta ypoloipa einai ideologhmata toy koloy… me to sympathio

Ανώνυμος είπε...

To κάθε φασιστάκι με προβιά ανθρωπιστή νομίζει ότι μπορεί να αποφαίνεται για το ποιος είναι δυστυχισμένος και ποιος όχι. Ένα όμως δεν αλλάζει.Όποιος μπαίνει παράνομαι σε ξένη χώρα ή σε ξένη οικία εγκληματεί και ασεβεί και αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει κανείς, εκτός φυσικά αν διώκεται για πολιτικούς λόγους.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι άλλος ανώνυμος, ευτυχισμένος. Η Ελλάδα χρειάζεται περισσότερη άμεση δημοκρατία και όχι κοινοβουλευτικό φασισμό. Πρέπει η Ευρώπη να κινηθεί στην Ελβετία όπου γίνονται συχνά δημοψηφίσματα. Εκεί αποφάσισε ο λαός ότι και η τρίτη γενιά μεταναστών δεν θα αποκτά την Ελβετική ιθαγένεια (και μιλάμε για νόμιμους μετανάστες και όχι το παράνομο συνονθύλευμα ορδών που μπήκαν εδώ).
Αυτό θα πει δημοκρατία και προς τα εκεί πρέπει να κινηθεί η Ελλάδα, όπου το δημοψήφισμα είναι σχεδόν αδύνατον. Είναι φασίστες οι Ελβετοί; Σεβόμαστε την δημοκρατία ή όχι;. Να γράψει άρθρο ο κ. Καπλάνι για τέτοια θέματα (καθώς και για τα ανθρώπινα δικαιώματα ομοφυλοφίλων, παιδιών και γυναικών στη χώρα του-για την ελληνική μειονότητα δεν μιλάμε φυσικά) και όχι ανώδυνα αρθράκια επιπέδου λυκείου, π.χ. αν έμαθε ελληνικά για πάρτη του ή όχι. Σίγουρα δεν περιμεναμε να μας πει ότι τα έμαθε επειδή μας αγαπάει και γελιέται αν νομίζει ότι ενδιαφέρεται και κανείς. Επίσης καλό θα ήταν να ξέραμε αν μπήκε παράνομα στην Ελλάδα ή όχι, θέλω να ελπίζω πως όχι, γιατί αλλιώς χρειάζεται πολύ θράσος για να κάνεις μαθήματα δημοκρατίας και ανοιχτής κοινωνίας.

Synoriofylakas είπε...

Esena proto anonymous se proskalo na ksnadiavazeis ta osa exeis grapsei eos tora kai tha diapistoseis pos tous xarakthrizei h synepeia ths afasias. Einai xarakthristiko tvn dystyxysmenvn ratsistvn...
Oso gia ton deytero anonymous einai eykola anagnorisimos. Einai enas eytyxismenvs opados tou Karatzaferh, tou Le Pen kai olvn tvn eytyxismenvn ratsistvn… A, epeidh prepei na eiste kai theofovoi Xronia Polla kai stous dyo

Ανώνυμος είπε...

Λάθος συνοριοφύλακα. Ειμαι λεωφορειοπειρατής.

Synoriofylakas είπε...

Oxi paidi mou den eisai toso dangerous, mhn anhsyxeis, aplos malakas albanofagos eisai, oute o protos oute o teleytaios

Ανώνυμος είπε...

den exoume kanena provlhma me allous metanastaes giati aploustata oi alloi den einai agnwmones kai sevontai.eiste axaristoi kai exete er8ei edw me taseis epektatikes.opws kanate kai sto kosovo pou einai servikh gh

alvanofagos είπε...

mono me ta alvana exoume provlhma.

Synoriofylakas είπε...

Re kalos sta fasistomoutra! Sas trelainei o Kaplani etsi? Goustaro re, goustaroooooooo! Kaplani keep going, mhn mas afhseis monous me tous ellhnarades, tous mother fuckers kai tous mpountalades. H sygkroush tvn politismon yphrxe, yparxei kai tha yparxei. Oxi anamesa se ethnh kai patrides, alla anamesa sthn fonikh hlithiothta kai thn anthropia.O gnhsios sympatrioths mou einai o Kaplani oxi kati skatomoutra xrysayghtes san ton anonymo kai ton alvanofago...

tsaki o metriopa8hs είπε...

synoriofulaka ase tis filoalvanikes mpourdes.to piazeis edw mesa filos twn ksenwn alla otan erxontai na meinoun dipla sou,na doulepsoun kok prwtos eisai pou griniazeis kai les ana8ema thn wra kok.h upokrisia einai pio epikindunh apo merikes memonwmenes akrodeksies epi8eseis.kai sto katw katw an 8es/mporeis na tous apantas me epixeirhmata alliws adiaforhse.xwros uparxei gia olous.sevasmos na uparxei kai apo tous 2 laous.

Synoriofylakas είπε...

tsakimetropathe ego meno se ergatogeitonia kai sthn polykat. moy menoyn 7 oikogeneies metanastvn. O diaxeirisths ths polykatoik. einai Albanos. Mhpos thes kai alla? Esy pou meneis arage? Oso gia ta ypoloipa ego etsi ksero na milo stous fasistes kai tous nazis kai etsi ksero na yperaspizomai tous anthropous stous opoious epitithentai ta fasistomoutra. Esy me ti tropo tous yperaspizesai? Anadeiknyontas thn dhthen "ypokrisia" mou gia na apofygeis thn katadikh tvn akrodeksivn? Ayth file mou einai h alhthinh ypokrisia! Ante geia

tsaki tsan είπε...

alvanos diaxeirisths?! kalo?! meta to alvanos touristas kai to alvanos proskopos.
sunoriofulaka eisai alvanos kai prospoihse oti eisai ellhnas.na pate sthn alvania.fagate kala edw.an agapathsate pote th xwra sas kapoia stigmh 8a skeftosastan na epistrepsete.alla to mono pou sas noiazei einai na epekta8eite opws kanate sth servia pou klevete th servikh gh,opws kanate sta skopia kai opws 8elete na kanete edw.8a polemhsoume gia thn patrida mas an xreiastei opws ekanan kai oi pappoudes mas.h axaristia kai h elleipsh sevasmou den sugxwrountai.emeis sas dex8hkame me katanohsh kai dia8esh kai eseis mas vrizete.oi metanastes allwn e8nikothtwn de ferontai etsi.

Synoriofylakas είπε...

Tsakitsantsantsan ego eimai Albanos kai prospoioumai ton Ellhna. Esy eisai zoon kai prospoihsai ton anthropo.O kathenas o,ti mporei filarako

gamwtonsunoriofulaka είπε...

o,ti kai na eisai MALAKAS eisai sigoura.gia auth sou thn idiothta den xreiazetai na prospoieisai oute na prospa8eis idiatera.emfuto xarisma.katse na to paizeis filos me ta alvana mexri na sou ga--soun to soi geloie.

ΑΛΒΑΝΟΣ είπε...

ο συνοριοφυλακας ειναι αλλος ενας gay που φλερταρει εντονα με την αλβανικη gay elite στην προσπαθεια του να αποκομισει νεες εμπειριες και να ικανοποιησει τις εφηβικες(στα 30 του) ονειρωξεις!

Synoriofylakas είπε...

A thymose to paidaki(to zoon pou prospoihtai ton anthtropo) kai arxise ta gamovrisia? Apodido tis eyxes: Fuck the nazis kai ta fasistomoutra san kai sena! Kai akouse prosextika: thes de thes tha synhthizeis kai ton alvano diaxieristh, kai ton alvano foithth, kai ton alvano aristouxo, kai ton alvano tourista, kai ton alvano epixeirhmatia, kai ton alvano dhmosiografo kai ton alvano syggrafea... Vevai mporei na pethaneis apo karkino apo thn kakia sou gi'ayto allakse myala geloie oso den einai arga giati to misos ektos tvn allvn kanei kako sthn ygeia. Kata ta alla ola ayta ta "alvana" pou ayrio tha einai sympatriotes mou kai ton paidivn mou einai poly pio xrhsima apo sena axrhste fasistomoutro!
Oso gia ton deytero me tis gay theories ksero kati: osoi ypopsiazontai kai kathgoroun tous allous os gay vlepoun sta oneira tous terastous p.... na tous kynhgoun. O Freud thn leei projection ayth thn strathgikh. Eisai h apodeiksh kai fainesai. Ante geia

Ανώνυμος είπε...

esu kai h mana sou na pe8anete apo karkino palioloygra.

Donnie είπε...

Os taktikos anagnostis tou blog parakalo therma ton kyrio Kaplani na diagrapsei ayta ta aisxra sxolia giati mas kanoun olous kai aidiazoume. Synoriofylaka,mazi sou file,alla irema. Kalytera xamogela sarkastika me tin parti ayton ton karagiozidon. Mhn tous apantas giati peftei to epipedo sou,kai exeis arketo apo ayto.

Ανώνυμος είπε...

Genika, oso aparadektos einai enas Ksenofovos Fasistas, toso aparadektos einai enas Ksenofilos Fasistas. Den exei Kamia diafora!
Diabazontas ta keimena sas, krino oti o protos poy prosebale PROSOPIKA ton synomiliti tou einai enas Ksenofilos. Eno o anonymos milouse mono genika arxika.
Pote oi Ksenofiloi tis Ellados tha stamatisoun na xanoun to dikio toys apo ton fanatismo toys ?
Exoyn H' oxi kalytera epixeirimata apo toys 'kakous' Ksenofovous ?

H kouventa ksekinise poly kala, kai katelikse one-time read and forget.

Christos