Τρίτη, Ιανουαρίου 03, 2006

Πρωτοχρονιάτικες εξομολογήσεις μιας οικιακής βοηθού

«Αγαπητέ "Υπάρχουμε, Συνυπάρχουμε;", εύχομαι όσα θα σας γράψω να μη σας φανούν σκέτη ανοησία. Είμαι μετανάστρια και εργάζομαι ως οικιακή βοηθός, δηλαδή καθαρίζω σπίτια. Στην Αλβανία σπούδασα Μαθηματικά, αλλά η μαθηματική ελπίδα της ξενιτιάς είναι η επιβίωση... Έχω δύο παιδιά, μία κόρη και έναν γιο, που πηγαίνουν σε ελληνικό σχολείο...
Κάθε φορά που έρχονται οι γιορτές νιώθω μια ανεξήγητη μελαγχολία. Ίσως φταίει το γεγονός ότι νιώθω ακόμα ξένη, και όταν νιώθεις ξένη τις γιορτές αυτό σου αφήνει ένα κενό στην ψυχή. Τα παιδιά μου βέβαια δεν νιώθουν καμία μελαγχολία τις γιορτές, γιατί προφανώς δεν νιώθουν ξένα. Μη με παρεξηγήσεις όμως, γιατί τις γιορτές τις χαίρομαι πάντα. Έτσι και αλλιώς, μπακλαβά και κανταΐφι είχαμε εκεί πάνω, μπακλαβά και κανταΐφι έχουμε και εδώ... Για να διώξω τη μελαγχολία μου, προχθές που είχα άδεια, έβαλα τα καλά μου και μαζί με μια ξαδέλφη πήραμε το τρένο και πήγαμε στο Mall. Είχα ακούσει γι' αυτό στα σπίτια που καθαρίζω. Mall στα αλβανικά σημαίνει πόθος και πραμάτεια μαζί. Και το Mall ήταν ακριβώς έτσι. Περιπλανηθήκαμε, θαυμάσαμε και αφού δεν αγοράσαμε τίποτα γυρίσαμε στο σπίτι...
Με το που ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μου, βλέπω τον άνδρα και τα παιδιά μου κολλημένα στην τηλεόραση. "Τι έγινε;", τους ρωτάω. "Ξέχασε το σπίτι...", μου απαντάει κοφτά ο άνδρας μου. Ψάχνουμε εδώ και τρεις μήνες ένα σπίτι να νοικιάσουμε, να φύγουμε από το υπόγειο που μένουμε τόσα χρόνια. Μεγάλωσαν και τα παιδιά, ξέρεις... Το πρόβλημα είναι ότι οι ιδιοκτήτες μόλις μαθαίνουν ότι είμαστε Αλβανοί βρίσκουν δικαιολογίες και μας διώχνουν. Όταν ο ιδιοκτήτης είναι άνδρας λέει ότι δεν θέλει η γυναίκα του. Όταν είναι γυναίκα λέει ότι δεν θέλει ο άνδρας της...
Προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε η τηλεόραση με το σπίτι που ψάχναμε, όταν είδα στην οθόνη τη φάτσα ενός νεαρού και από κάτω τη λέξη "Αλβανός". Τότε έμαθα για το φονικό και τους δύο νεκρούς αστυνομικούς. Το αίμα μου πάγωσε. Κάθε φορά που κάποιος Αλβανός μετανάστης κάνει κάτι, νιώθω απελπισμένη. Μάλιστα μια φορά έχασα τη δουλειά μου γι' αυτόν τον λόγο. Πρόπερσι, με την απαγωγή έγινε αυτό... Το χειρότερο όμως είναι ότι κάθε φορά που γίνεται κάτι, και αρχίζει η τηλεόραση με το "Αλβανός έκανε" και "Αλβανός έσφαξε", μου κρατάνε μούτρα τα ίδια τα παιδιά μου... Δεν το έχετε δοκιμάσει αυτό, και εύχομαι να μην το δοκιμάσετε ποτέ, γιατί είναι σαν να σας σφάζουν τα ίδια τα παιδιά σας... Αλλά τα καταλαβαίνω τα παιδιά μου, γιατί και αυτά βρίσκουν κρεμασμένα μούτρα στο σχολείο και εκδικούνται εμένα για την καταγωγή τους, που τους τιμωρεί...
Αυτά σκεφτόμουν λοιπόν ενώ πήγαινα να ξεντυθώ στο υπνοδωμάτιο, όταν ακούω τον άνδρα μου να φωνάζει πανηγυρικά όπως κάνουν στο ποδόσφαιρο: "Δεν το έκανε ο Αλβανός, το έκανε ο Ρώσος, ο Ρώσος, ακούς, δόξα σοι ο Θεός...". Χάρηκαν όλοι, χάρηκα κι εγώ. Μετά φοβήθηκα με τη χαρά μου: "Μα δεν είναι τρελό, σκέφθηκα, αντί να θλίβεσαι για τους ανθρώπους που σκοτώθηκαν να χαίρεσαι που ο δολοφόνος είναι Ρώσος, Κινέζος ή Έλληνας;"...
Αυτά ήθελα να σας διηγηθώ... Ευχή μου είναι να ζούμε σε έναν κόσμο λιγότερο αιματηρό, όπου τα παιδιά των μεταναστών θα υπερηφανεύονται ή θα ντρέπονται μονάχα για τις δικές τους πράξεις και όχι για την καταγωγή τους... Τρομάζω στη σκέψη ότι μπορεί να ζήσουν σε μια κοινωνία όπου οι θύτες και τα θύματα θα είναι "δικά μας" και "δικά τους"...».
Γκαζμέντ Καπλάνι για την αντιγραφή
TA NEA, 03/01/2006

41 σχόλια:

πιτσιρίκος είπε...

(Καλή χρονιά Γκαζμέντ)

greekgaylolita είπε...

Τι ζητάνε κι αυτοί
Οι κυρίαρχοι των 8 δε μασανε απ'αυτά
Ειδικά φέτος που οι πρώτοι γίναν τρίτοι..δεν έχουν καιρό για δεοντολογικές πολυτέλειες.Πρέπει να γαργάλησουν τα φοβικά σύνδρομα πάλι για λίγες μονάδιτσες.Αφού το ΄χεις κατάλαβει το συνάφι σας βρε Γκαζμέντ μου.Το 90% τόσο δημοσιογραφίσια δημοσιογραφικό.
Who cares..Ο Νίκος,΄Έλλη ,ο Αιμίλιος,η
Όλγα δε νομίζω.
Καλή χρονιά Γκαζμέντ

kostas είπε...

Dont look too much tv!
There is a better world outside the tv screen.
Love and blessing new year.

zouri1 είπε...

Φοβερο,post.Πρεπει να το διαβασουμε ολοι και ο καθενας μας οτι καταλαβει.

Κελλυ αλαμανου είπε...

Εξαιρετικό κείμενο!!!!!

J95 είπε...

:'(

Gazmend Kapllani είπε...

Αγαπητοί φίλες/φίλοι. Καλή Χρονιά σε όλους. (Πιτσιρίκο είχα λάβει ευχές εντός εισαγωγικών αλλά σε παρένθεση είναι η πρώτη φορά¨))))Greekgaylolita το έχω καταλάβει το σινάφι "μας" και ίσως αυτά που αφηγούμαι είναι ένα είδος αυτοβιογραφίας.
Kosta και εγώ έτσι νομίζω οτι υπάρχει και άλλος κόσμος εκτός απο την TV και καλύτερος, οπότε μπορώ μιλώ και γι'αυτό αλλά τι να κάνουμε που ζούμε στην εποχή της εικόνας που συχνά καθορίζει την ημερήσια διάταξη της ζωής μας. Εκτός αυτού εγώ είμαι μετανάστης, μικρής καταναλωτικής εμβέλιας και βλέπω πολλή τηλεόραση γιατί είναι τζάμπα. Εδώ ακριβώς έγκειται και ο μαζοχισμός μου.
Πάντως, μετά από σχετικό ψάξιμο στην ιστορία της μετανάστευσης και όλων των «βαρβάρων», ειδικά στην νεωτερικότητα, έχω φθάσει σε ένα απλό (απλοϊκό) συμπέρασμα που συμπίπτει ίσως με τα όσα μου γράφει ο J95 στο μήνυμά που μου έστειλε. Όταν εγκληματικοποιείς και στιγματίζεις την καταγωγή ή την φύση κάποιου (όπως συνέβαινε κάποτε με τις γυναίκες ή τους μαύρους), του αφαιρείς δηλαδή το δικαίωμα της ατομικότητας και της υποκειμενικότητας, ήδη τον καθηλώνεις στη θέση του αιώνιου κατώτερου. Το μόνο δικαίωμα που του «δίνεις» είναι το να πει «ευχαριστώ, που αν και είμαι τόσο ανάξιος, εσύ με αφήνεις να υπάρχω». Αυτό συνέβει με όλους τους «βαρβάρους» και αυτό θα συμβεί πάντα. Σε τελευταία ανάλυση ο ανθρώπινος κόσμος είναι τέτοιος που η κάθε λέξη συμβολίζει και εγκαθιστά, εκτός των άλλων, σχέσεις εξουσίας. Και αυτό είναι το αιώνιο παιχνίδι στο οποίο εμπλεκόμαστε και είμαστε υποχρεωμένοι είτε να παραδοθούμε,να συνυγορούμε,να σφυρίζουμε αδιάφοροι ή να διαμαρτυρηθούμε και να το παλέψουμε. Εξαρτάται βέβαια τι είδος κοινωνίας θέλουε: μια κοινωνία της ισότητας και του ορθολογισμού ή μια κοινωνία που έχει ανάγκει τα "ανθρώπινα απόβλητα", για να νιώθει πιο ασφαλής, ανώτερη και υγιείς..
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια. Για να είμαι ειλικρινής με κολακεύουν αφάνταστα... Καλή Χρονιά και πάλι αγαπητές/αγαπητοί συντοπίτες

noblogger είπε...

Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που γράφω στο blog σου. Με ξέρεις και σε ξέρω αλλά δεν θα αποκαλύπτω την ταυτότητά μου γιατί συγκάτοικοι είμαστε και οι δυο στην έντυπη μιζέρια. Οι επιτυχημένοι δημοσιογράφοι σ’αυτή την χώρα «όπου πάντα κάποιος άλλος φταίει» είναι δικαστές, εισαγγελείς, ιατροδικαστές, σεισμολόγοι, ειδικοί διεθνών σχέσεων, κτηνίατροι... Και κυρίως άνθρωποι που δεν ξέρουν τι συμβαίνει έξω από το ζεστό τους ευρύχωρο διαμέρισμα και το γραφείο τους… Γκαζμέτ ρώτα τους επιτυχημένους συναδέλφους σου και μου, που έχουν βγάλει κάλλους στον κ…. από το καθισιό στο καφενείο του συγκροτήματος πως ευνουχίζουν με εντατικούς ρυθμούς κάθε μέρα την ζωή τους, την φαντασία τους, την εντιμότητά τους… Όλα για τη θεσούλα, όλα για τα λεφτά, όλα για το ευρύχωρο διαμέρισμα, όλα για το ιδιωτικό σχολείο του κανακάρη τους… Αφού το ξέρεις και το ξέρω το συνάφι μας, δεν είδες το αφιέρωμα των ΝΕΩΝ προχθές για τους bloggers (τους αντάρτες της πορδής!), είχαν βάλει την παρέα τους οι συντάκτες μπας και αυξήσουν τις επισκέψεις στα blogs τους, καημένε μου τι περιμένεις από τέτοιους μικρόψυχους; Φύγε και κάνε κάτι άλλο πριν γίνεις και συ σαν κ’αυτούς, ξέρω τι σου λέω…

Ανώνυμος είπε...

K. Kaplani o laos me th sofia tou leei {den yparxei kapnos xoris fotia{!!! Den prepei oi Albanoi na kanoun thn aytokritikh tous kai na anaroththoun mhpos h kakofhmia tous ofeiletai se ena megalo vathmo stous idious;
Me ektimhsi, sporadikos anagnosths sas

Αλέξανδρος είπε...

geia! apla ithela na po, oti ginetai kanonikos polemos, ki ama den to katalavoume, kryvomaste piso apo to daxtylo mas. Akrodeksia, neofasistes, ethnikofronos fileleytherismos, nd kai xristodoulos, pasok kai patrida, kke kai liana ktl ktl. To fovero einai oti milame gia stoixeiodeis arxes dhmokraties kryfa sta blog kai sta mesa enhmeroshs stayronoyn omofylofilous, alvanous kai kathe omada poy mpainei sto stoxastro.
H taxtikh ths meshs odou sta mesa (na mhn adikhsoume kai ton fasista, kapou dikio tha exei kai aytos) kanei ta pragmata xeirotera mera me th mera.
Ego pantos sovara fovamai poy akouo sovarous anthropous mono se parees, se blogs kai se tragoudia.
Xronia Polla paidia se olous!

Αλέξανδρος είπε...

a kai kati allo pros sporadiko anagnosth. esy dhladh kaneis aytokritikh opote kapoios ellhnas diapratei kapoio eglhma? Ena oloklhro ghpedo zhtokraygaze yper toy megaloapateona Kenterh o opoios eixe to thrasos afou kataxrasthke ta xrhmata ton politon prosferontas anotheyth patriotikh propaganda me anotheyth xhmikh ntopa, na vgainei ston 'kammeno' triantafyllopoulo kai na mas koroideyei sta moutra. Ego eimai apo th Rodo kai epi 41 xronia peripou hmastan ypo fasistikh italikh katoxh. Oi eikones einai oi idies. Saten foremata, ippotes typou makh kai athlitarades podhlates. Ki emeis krymmenoi sta xorafia, sta sokakia ths palias polhs kai sta spitia mas.

buruburu είπε...

Πολύ με συγκίνησε το ποστ σου. Υπάρχουμε και εμείς που δεν μας εκπροσωπεύει η τηλεόραση και η άποψη της, η πολιτική της αν θες. Μια κοινωνία που είναι πολύπλοκη που δεν χωράει να αντιπροσωπευτεί στα 60 λεπτά των ειδήσεων με πιέσεις για τηλεθέαση. Μην απογοητεύεσαι υπάρχουμε και εμείς.
Εγώ έχω κόψει πλέον την τηλεόραση, δεν τους κάνω την χάρη, μονό κατάθλιψη μου φέρνει.

Gazmend Kapllani είπε...

Παιδιά μου βάλατε πολλά¨))) Προς τον noblogger κατ'αρχάς δεν διαφωνώ με την αρχή του ποστ σου απο εκεί και πέρα έχεις παραδοθεί στον πειρασμό του μηδενισμού, αυτή είναι η γνώμη μου. Δεν ξέρω πως γνωριζόμαστε και που αφού δεν θέλεις να μου πεις ποιος/ποια είσαι αλλά για τους συναδέλφους μου τους οποίους υπαινίσσεσαι πρώτα τους εκτιμώ πολύ και για το ήθος και για την δημοσιογραφική τους ικανότητα και δεύτερον εκείνοι διαθέτουν δικό τους μπλογκ και μπορείς να καταθέτεις εκεί τις ενστάσεις και τις διαστάσεις των απόψεών σου. Εκείνοι είναι πιο αρμόδιοι από μένα να σου απαντούν για τον εαυτό τους και αυτό απαιτεί και η δημοσιογραφική δεοντολογία αφού την υπερασπίζεσαι με θέρμη. Όσο για μένα το τι θα κάνω και το πώς θα γίνω εδώ θα΄μαστε και θα τα πούμε.
Sava βρίσκω πολύ κέραιες τα όσα λες, νιώθω και εγώ την λαίλαπα του συντηρητισμού και η απάντηση συχνά είναι η διαμαρτυρία του καφενείου το “τι να κάνουμε΅ και το ΅΅δεν βαριέσαι΅΅. Από εκεί και πέρα ο δημόσιος λόγος και όσοι τον διαχειρίζονται φτιάχνεται στα μέτρα μιας συντριπτικής – με όλη την έννοια του όρου – πλειοψηφίας… Ως προς αυτό το τελευταίο βιβλίο του Αντόνιο Ταμπούκη «Ο Τριστάνο πεθαίνει» (εκδ. ΑΓΡΑ) ταιριάζει πολύ στην περίσταση.
Σποραδικέ αναγνώστη πιστεύω πως ο Savas με έχει καλύψει με την απάντησή του “esy dhladh kaneis aytokritikh opote kapoios ellhnas diapratei kapoio eglhma?” Θα σου πω όμως μια ιστορία που αφηγείται η Wirginia Woolf : Ήθελε να μπει σε μια δημόσια βιβλιοθήκη και ο φύλακας της λέει πως απαγορεύεται η είσοδος στις γυναίκες. Εμένα μου είχαν μάθει – γράφει η Woolf – σε τέτοιες περιπτώσεις να σκέφτομαι ότι «κάτι κακό πρέπει να έχουμε κάνει εμείς οι γυναίκες για να μας μεταχειρίζονται έτσι». Εκείνοι την στιγμή όμως σκέφτηκα αλλιώς «κάτι κακό πρέπει να συμβαίνει στο κεφάλι του φύλακα για να σκέφτεται και να με μεταχειρίζεται έτσι» και αυτό άλλαζε εντελώς τους όρους της συζήτησης. Δίκαιο δεν είχε η Woolf?

Gazmend Kapllani είπε...

Buruburu, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ξέρω οτι υπάρχετε, οτι υπάρχουμε κάτι πρέπει να κάνουμε όμως να ακουστούμε λίγο πιο δυνατά και πιο οργανωμένα ίσως (ελπίζω να μην φοβίζει κανέναν το "οργανωμένα")

Νίκος είπε...

Σποραδικέ αναγνώστη: το "δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά" είναι ένα παλιό κόλπο. Χρησιμοποιήθηκε μάλιστα στη ναζιστική Γερμανία ως εξής: ο κόσμος βομβαρδιζόταν καθημερινά από αντι-εβραϊκή προπαγάνδα (οι εβραίοι είναι ακάθαρτοι, οι εβραίοι μεταδίδουν ασθένειες, οι εβραίοι μας παίρνουν τις δουλειές - σου φαίνονται καθόλου οικεία όλα αυτά;) Έτσι, σύμφωνα με το συλλογισμό "δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά", ο "λαός με τη σοφία του" κατέληξε στο "δεν μπορεί, κάτι απ'όλα αυτά θα είναι αλήθεια". Σε παραπέμπω επίσης στη γνωστή διαπίστωση ότι "αν το μεγαλύτερο ψέμα επαναλαμβάνεται πολλές φορές, πολλοί είναι αυτοί που θα το πιστέψουν"

Τι είδους αυτοκριτική θα συνιστούσες στην κυρία που έστειλε το γράμμα στον κ. Καπλάνι; Να πάει στον αγροίκο που κλέβει και μαχαιρώνει και να τον παρακαλέσει να σταματήσει γιατί οι Αλβανοί δεν μπορούν να βρουν σπίτι να μείνουν; Μήπως πρέπει να κάνουμε κι εμείς αυτοκριτική για τον Πάσσαρη και το Ρωχάμη; Τον τελευταίο μόνο εθνικό ήρωα δεν τον κάναμε!

Κώστα ("There is a better world outside the tv screen"): Εγώ θα έλεγα ότι η κοινωνία μας είναι πολύ χειρότερη και πολύ πιο σαθρή από αυτή που μας παρουσιάζει η τηλεόραση. Αυτή τη στιγμή κατά τους δικούς μου υπολογισμούς οι ρατσιστές στην Ελλάδα προσεγγίζουν το 99%.

S G είπε...

Η οικιακη βοηθος των γονιων μου ειναι ωραιο ατομο (εξ Αλβανιας) και τα συζηταμε συχνα. Πρεπει καποια στιγμη να τα συγκεντρωσω...

Μουχει πει δυο τρια πραγματα που λενε πολλα:

Α) Τοσοι και τοσοι Ελληνες μιλανε υποτιμητικα για Αλβανους ή τους θεωρουν οτι εχουν ροπη προς την εγκληματικοτητα. Οταν τους ρωτας ομως για τον Αλβανο που μενει στην γειτονια τους ή δουλευει για αυτους/μαζι τους παντα λενε καλα λογια! Σου λενε: οχι αυτος ειναι καλος/εργατικος/δεν γκρινιαζει αλλα οι αλλοι (που δεν γνωριζω) ειναι ολοι κλεφτες!!

Β) Μου ειπε οτι οι περισσοτεροι Αλβανοι που ξερει, δεν μιλανε και δεν υπερασπιζονται τα δικαιωματα τους γιατι φοβουνται. Φοβουνται τους καφρους ελληνες, φοβουνται τις φασαριες, φοβουνται την αστυνομια που ερχεται κατευθειαν οταν μυριστει ελευθερη σκεψη.

Γ) Τριτο και χειροτερο: Την λενε Φατμε. Σε ολους τους Ελληνες παρουσιαζεται ως Φωτεινη! Αυτη ειναι η μεγαλυτερη αμαρτια που μπορω να σκεφτω, απο οσες γινονται εναντιον των Αλβανων. Η υποχρεωση απο την ελληνικη κοινωνια να προδωσουν την ταυτοτητα τους, για να γινουν αποδεκτοι...

Ανώνυμος είπε...

Σηκώνει το... λάβαρο κατά της ομοφυλοφιλίας

Ο Aμβρόσιος ζητεί από την Iερά Σύνοδο τον... αφορισμό τους
Έκτακτο διάγγελμα κατά της ομοφυλοφιλίας ζήτησε να εκδοθεί ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, πνευματικός αδελφός του Αρχιεπισκόπου, με χθεσινή επιστολή του προς την Ιερά Σύνοδο.

Ο κ. Αμβρόσιος με καθυστέρηση σχεδόν επτά μηνών ανακάλυψε ότι η Σύνοδος είχε προβεί σε διάβημα στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, με αφορμή τις αποκαλύψεις τηλεοπτικού σταθμού για τον βίο και την πολιτεία του αποπεμφθέντος για ηθικά και οικονομικά σκάνδαλα Μητροπολίτη Αττικής κ. Παντελεήμονα. Συγκεκριμένα, η Σύνοδος ανέφερε ότι «η αυστηρώς προσωπική (ομοφυλοφιλική) συμπεριφορά είναι άσχετη προς την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος», γεγονός που όπως λέει τον εξόργισε και τον λύπησε βαθύτατα. Την ίδια περίοδο, πάντως, ο κ. Χριστόδουλος είχε χαρακτηρίσει «κουσούρι» την ομοφυλοφιλία.

Ο κ. Αμβρόσιος στην επιστολή του επιτίθεται κατά πάντων και ζητεί από την Ιερά Σύνοδο «με έκτακτο διάγγελμά της προς τον πιστό λαό να εκφράσει τη λύπη της για τη σημειωθείσα πνευματική βλάβη στους πιστούς εξαιτίας του εγγράφου της και να αποκαταστήσει αμέσως τα πράγματα, καταδικάζουσα το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας ρητώς και απεριφράστως, αλλά και να διακηρύξει ότι κάθε μητροπολίτης και κληρικός οφείλει να διάγει διαφανή βίο και να είναι πόλις επάνω του όρους κειμένη».

Επίσης ο κ. Αμβρόσιος ζητεί να ανακληθεί το έγγραφο της Συνόδου αλλά και να απομακρυνθούν πάραυτα «εκ των συνοδικών υπηρεσιών όλοι όσοι καθοιονδήποτε τρόπον ανεμείχθησαν στη σύνταξη του κειμένου», αφήνοντας σαφέστατες αιχμές κατά του ειδικού συμβούλου της Συνόδου κ. Αναστασίου Μαρίνου, ο οποίος φέρεται να είναι ο συντάκτης του κειμένου.

Την περίοδο εκείνη τα μέλη της Συνόδου, σε μια προσπάθεια να σταματήσουν την προβολή στοιχείων που αφορούσαν την προσωπική ζωή μητροπολιτών (είχε μεταδοθεί ηχογραφημένη συνομιλία του Μητροπολίτη Αττικής με νεαρό, με ερωτικό περιεχόμενο), είχαν ζητήσει την παρέμβαση της Αρχής η οποία είχε απορρίψει το αίτημά τους.

Τότε, η νομική υπηρεσία της Εκκλησίας είχε ζητήσει από την Αρχή να επιβάλει πρόστιμα στον τηλεοπτικό σταθμό EXTRA και στον δημοσιογράφο κ. Σπ. Καρατζαφέρη, με το αιτιολογικό ότι ο μητροπολίτης αλλά και κάθε κληρικός δεν είναι δημόσιο πρόσωπο αλλά δημόσιος λειτουργός. H Αρχή με απόφασή της είχε χαρακτηρίσει δημόσια πρόσωπα τους μητροπολίτες και είχε αποφανθεί ότι «υπόκεινται σε δημόσια κριτική».

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18431&m=N11&aa=1

Donnie είπε...

Geia se olous kai xronia polla! Prosopika vrika sygklonistiko to keimeno ayths ths alvanis kyrias.Tha ithela omws na po to eksis. Tha prepei na epiminei,ayth kai oloi oi metanastes goneis na eksikoiosoun ta paidia tous me tin idea ayth,oti diladi katagontai apo kapoia alli xora. Sxedon na tous anagkasoun na pistepsoun oti den exoun tipota ligotero apo enan ellina h opoiondipote allo. Apeires fores exo dei paidia metanaston na milane ellinika sto spiti me tous goneis tous.Poly kalo to oti prospathoun,alla pros theou...oxi kai na ksexasoun thn diki tous glossa. Einai mia sygkekrimeni ilikia opou ta paidia trone mia friki (ekei gyro sta 10-14) kai kanoun ta panta gia na xasoun opoiodipote stoixio deixnei thn "diaforetikotia" tous. Exo gnorisei atomo (apo thn alvania)to opoio htan sto dromo me tous filous tou (ellines)kai eno synantise sto dromo th giagia tou den thn xairetise gia na mhn doun oi filoi tou oti h gynaika den milaei ellinika. Einai tragiko ayto!!!! Ekane pos den tin eide!Kai se ayto den ftaine mono oi elines pou tous kanoune kompleksikous alla ftaiei kai h idia h oikogeneia tou metanasti pou trefei syxna ta paidia me aisthimata katoterititas. Panta eixa thn sinithia na rotao ta ksena paidia gia sygkekrimenes lekseis sth glossa tous.Oi alvanoi mou simathites 90% mou legane "hm...den kjsero pos to lene sta alvanika. den to thymamai". E gia onoma tou theou...xthes irthes kai to ksexases kiolas? PAIDIA ME TO ZORI!!!!Miliste th glossa sas. Miliste thn sto dromo,sto spiti,pantou. Einai egklima na ksexnate th glossa sas.Einai ntropi!
Sporadike anagnosti...episis lene "kalytera na sou vgei to mati para to onoma". Gia skepsou to.
Gazmend,xronia polla kai o kainourgios xronos na einai to idio dimiourgikos gia sena opos mexri tora.

Ανώνυμος είπε...

"Ευχή μου είναι να ζούμε σε έναν κόσμο λιγότερο αιματηρό, όπου τα παιδιά των μεταναστών θα υπερηφανεύονται ή θα ντρέπονται μονάχα για τις δικές τους πράξεις και όχι για την καταγωγή τους... ΤΡΟΜΑΖΩ στη σκέψη ότι μπορεί να ζήσουν σε μια κοινωνία όπου οι θύτες και τα θύματα θα είναι "δικά μας" και "δικά τους"...»"

Κι εγώ ΤΡΟΜΑΞΑ όταν είδα στην τηλεόραση μια ομάδα συμπατριωτών σας στο Ρέθυμνο να επιχειρεί να εκμεταλευτεί την δολοφονία ενός νεαρού ομοεθνή τους. Την δολοφονία την καταδικάζουμε ασφαλώς όλοι μας, δεν νομίζω όμως ότι ήταν κάτι περισσότερο από ένα μεμονομένο συμβάν, κάτι περισσότερο από ένα έγκλημα δια ασήμαντον αφορμή από τα ούκ ολίγα που συμβαίνουν στην Κρήτη, όπου οι κάτοικοι φημίζονται για την "οξυθυμία" τους(έχουν συμβεί πλήθος ανάλογα περιστατικά στο παρελθόν, κάποια εκ των οποίων ξεκίμησαν ακόμα κι απο ένα "στραβοκοίταγμα"). Το να ανακαλύπτονται δήθεν ρατσιστικές προεκτάσεις στο ατυχές συνβάν, να διοργανόνονται πορείες, να βλέπουμε φέρετρα με σημαίες (λες και το ατυχές θύμα ήταν ήρωας-νεκρός κάποιου "Ελληνοαλβανικού Πολέμου") και τέτοια "καρακιοζιλίκια" ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΟΥΖΑΝ!!!! Η δράση προκαλεί ΠΑΝΤΟΤΕ αντίδραση και μην "ξαφνιαστείτε" εαν δείτε στην κηδεία κάποιου θύματος εγκληματικής ενέργειας ομοεθνή σας, το φέρετρο του τυλιγμένο με την γαλανόλευκη και απο πίσω ο συντεταγμένος όχλος να κραυγάζει "ΕΞΩ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΞΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" ....
(κάτι το οποίο επίσης θα καταδίκαζα εαν συνέβαινε). Εξάλλου αν γινόταν κάτι τέτοιο, θα είχαμε πορείες μέρα παρά μέρα σε όλη την Ελλάδα!

Εν ολίγοις δηλαδή, θέλω να πω, ότι για τέτοιου είδους "διαχωρισμούς" , οι ευθύνες είναι κατά κανόνα αμφίπλευρες και μην βγάζετε ορισμένοι την "ουρά" σας απ΄ έξω....Αφού, όπως συμπεραίνω, παρακολουθείτε τα δελτία ειδήσεων της τηλεόρασης αυτή την περίοδο, καλό θα ήταν να τα βλέπετε ΟΛΑ και να καταδικάζετε τις ακρότητες από όλες τις πλευρές. ΙΧΩΡ

Ρεθυμνιώτης είπε...

Από ότι κατάλαβα ο ΊΧΩΡ συμψηφίζει ως ακραία φαινόμενα την ειρηνική διαδήλωση των Αλβανών μεταναστών με την εγκληματική ενέργεια της συμμορίας των επτά που εισέβαλλαν στο σπίτι ενός Αλβανού μετανάστη τα χαράματα διασχίζοντας τον δρόμο με τις κραυγές «λεπίδι, λεπίδι στα Αλβανικά σκυλιά». Έχει μάθει ίσως πως κατά την διάρκεια της πορείας οι Αλβανοί μετανάστες, οι οποίοι στα χέρια τους κρατούσαν μόνο κεριά για την ψυχή του νεκρού και φώναζαν «ντροπή, ντροπή στον κάθε ρατσιστή», δέχτηκαν μπουκάλια και πέτρες και συνθήματα «φύγετε από εδώ κωλοαλβανοί να ξεβρομίσει ο τόπος»; Ή και αυτά τα συμψηφίζει; Ούτε του κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η είδηση του φόνου μεταδόθηκε από τα ΜΜΕ με 24 ώρες καθυστέρηση και μόνο μετά από την διαδήλωση των Αλβανών μεταναστών γιατί αλλιώς θα είχε περάσει εντελώς στα ψηλά.
Ούτε άκουσε τον Κακαουνάκη στο Alpha να λέει «ευτυχώς που οπλοφορούν οι Κρητικοί γιατί αλλιώς θα τους είχαν σφάξει οι Αλβανοί»; Την συμψηφίζει αυτή την δήλωση με την δήλωση των Αλβανών μεταναστών ότι πρόκειται για φόνο με «ρατσιστικά κίνητρα», γιατί για τι άλλο πρόκειται άραγε όταν οι φονιάδες, αφού έδειραν έναν άρρωστο γέρο και άφησαν την σπασμένη λάμα στο άψυχο σώμα του Εντισόν Γιάχαι, συνέχιζαν να κραυγάζουν «φωτιά, φωτιά στα Αλβανικά σκυλιά»;
Συμψηφίζει την αλβανική σημαία στο φέρετρο του νεκρού – η οποία αναμφισβήτητα είναι εκδήλωση κοινοτισμού – με τις φωνές μερικών επιβαινόντων στο φεριμπότ που φώναζαν «καλά να πάθετε, έτσι θα καταλήξετε όλοι»; Βέβαια μια τέτοια είδηση ο ΊΧΩΡ δεν θα τη μάθει ποτέ γιατί ποτέ δεν μεταδόθηκε από τα ΜΜΕ και την μάθαμε, την ακούσαμε, την είδαμε με τα ίδια μας τα αυτιά και τα μάτια εμείς οι παρόντες.
Ξέρεις ΊΧΩΡ γιατί διαδήλωσαν οι Αλβανοί μετανάστες; Όχι γιατί δολοφονήθηκε ένας συμπατριώτης τους. Όχι γι’αυτό. Διαδήλωσαν γιατί νιώθουν πως στους Αλβανούς μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, ακόμα και να τους σφάζεις και να την βγάζεις καθαρή. Έχουν άδικο άραγε που νιώθουν έτσι όταν βλέπουν πως τα ΜΜΕ προσπαθούν να συγκαλύψουν το γεγονός με τίτλους του τύπου «σκότωσαν λάθος άνθρωπο!!!» «φόνος για ασήμαντη αφορμή» ενώ ξέρουν πως εάν κάποιος συμπατριώτης τους είχε κάνει κάτι ανάλογο θα είχαν πιει μαύρο γάλα οι Αλβανοί μετανάστες σε όλη την Κρήτη και σε όλη την Ελλάδα; Έχουν άδικο άραγε που νιώθουν έτσι όταν βλέπουν πως ο τοπικός Τύπος προσπαθεί από τώρα να αθώωσει τους δράστες με τίτλους του τύπου «το μαχαίρι άλλαξε χέρι»!!!! («Ρεθυμνιώτικα Νέα») ή με δηλώσεις του τύπου «οι Έλληνες απάντησαν στην πρόκληση»!!!!. Έχουν άδικο άραγε που νιώθουν έτσι όταν βλέπουν στα δελτία των ειδήσεων να παρέλαυναν «έντιμοι πολίτες» που ούτε λίγο ούτε πολύ λένε «καλά να πάθουν οι Αλβανοί, να κάθονται φρόνημα γιατί τους δίνουμε ψωμί»; Έχουν άδικο άραγε που νιώθουν έτσι όταν η δικαιοσύνη αφήνει ελεύθερους τους πέντε από τους επτά της συμμορίας των φονιάδων; Θα είχε συμβεί το ίδιο εάν οι επτά ήταν Αλβανοί ή εάν το θύμα ήταν καθαρόαιμος Έλληνας; Έχουν άδικο άραγε που νιώθουν έτσι όταν πριν από μερικές μέρες τον Ρώσο υπήκοο Μαξίμ Ζιλίν που κατακρεούργησε μια Ελληνίδα με 17 μαχαιριές (και δεν το σκότωσε με το σύνθημα «φωτιά, φωτιά στα ελληνικά σκυλιά») τα ΜΜΕ τον χαρακτήριζαν ως «κτήνος», «ψυχοπαθή δολοφόνο», «άκρως επικίνδυνο» και προπαντός ως «Ρώσο κακοποιό» ενώ ο Έλληνας υπήκοος που κατακρεούργησε τον Αλβανό μετανάστη με 17 μαχαιριές και σύμφωνα με τον ιατροδικαστή – «ως μαινόμενος ταύρος» και με «με τυφλό μίσος» (Κριτική Επιθεώρηση, 03/01/06), είναι απλώς «φαντάρος», «πρωταθλητής εφήβων στην άρση βαρών», «μέλος των Ειδικών Δυνάμεων του Ελληνικού Στρατού», «ήσυχο παιδί που δεν είχε δώσει ποτέ αφορμή» (άρα το συμπέρασμα είναι πως κάτι πρέπει να του έκαναν οι Αλβανοί και τον έφθασαν σε αυτό το σημείο). Δεν παρατήρησες επιπλέον πως ο «φαντάρος» που κατακρεούργησε τον Αλβανό μετανάστη δεν έχει ούτε όνομα (γιατί δεν δημοσιεύουν το όνομά του, εάν ήταν Αλβανός θα είχαν κάνει το ίδιο;) και ούτε είναι «Έλληνας» προφανώς.
Δεν είναι η δολοφονία ΊΧΩΡ που ξεσήκωσε τους Αλβανούς μετανάστες, πολλοί εκ των οποίων είναι δεύτερης γενιάς μετανάστες, μεγαλωμένοι με την ελληνική νοοτροπία και τον ελληνικό τρόπο ζωής, αλλά η αίσθηση ότι η ζωή τους δεν έχει την ίδια αξία που έχουν οι ζωές των άλλων, ότι ο θάνατός τους δεν προκαλεί την ίδια οδύνη και ηθική αγανάκτηση που προκαλεί ο θάνατος των άλλων. Είναι το αίσθημα του ταπεινωμένου. Και η ταπείνωση, όπως είδαμε στην Γαλλία, γεννά φυλετισμό, κοινοτισμό, εθνικισμό και στο τέλος τυφλή βία. Σε αυτή την περίπτωση ευτυχώς μπορούμε να προλάβουμε. Εάν δεν θέλουμε αυτή την ταπείνωση να την εισπράττουν όσοι ονειρεύονται φυλετικές και εθνικιστές συγκρούσεις, εάν δεν θέλουμε να δούμε παθητικά την «αναμέτρηση» Ελληναράδων και Αλβαναράδων, τότε δεν πρέπει να συμψηφίζουμε ή να καλούμε σε απολογία τους Αλβανούς μετανάστες αλλά να πούμε την αλήθεια. Και η αλήθεια είναι ότι εδώ δεν πρόκειται για σύγκρουση Αλβανών και Ελλήνων αλλά για σύγκρουση εκείνων που θέλουν μια ελληνική κοινωνία της συνύπαρξης, της ένταξης των μεταναστών και της δικαιοσύνης με όσους θέλουν μια ελληνική κοινωνία των γκέτο, της μισαλλοδοξίας, των συνθημάτων «καλά να πάθουν οι κωλοαλβανοί». Και ειδικά εκείνων που συμψηφίζουν γιατί ο συμψηφισμός δεν είναι παρά η μετριοπαθής όψη της πιο χυδαίας υποκρισίας και μισαλλοδοξίας. Αυτό είναι το στοίχημα του μέλλοντος για την ελληνική κοινωνία και όλες τις κοινωνίες υποδοχής μεταναστών…
Την Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου, ώρα 7 το απόγευμα Έλληνες και μετανάστες, πολλοί φορείς και οργανώσεις διοργανώνουν έξω από το Δημαρχείο του Ρεθύμνου μια πορεία για να διαδηλώσουμε ότι θέλουμε συνύπαρξη και δικαιοσύνη και ότι η Ελληνικότητα ούτε κατακτείται ούτε καλλιεργείται με μαχαιριές… Έλα ΊΧΩΡ σε περιμένουμε…

ΥΓ. Επειδή όλες αυτές τις μέρες βάλλεται η αστυνομία για χάρη της αλήθειας πρέπει να πούμε ότι η στάση της σε αυτή την περίπτωση ήταν άψογη και παραδειγματική. Αυτοί που κρύφτηκαν ήταν οι βουλευτές, όλων των κομμάτων και οι πολιτικοί παράγοντες της Κρήτης που είτε προσπαθούσαν να δικαιολογήσουν τον φόνο είτε, όπως κάνει ο ΊΧΩΡ, να ξεμπερδέψουν με τον συμψηφισμό των «αμφίπλευρων ευθυνών». Μελετούν προσεχτικά τις δημοσκοπήσεις οι άνθρωποι, δεν μπορώ να πω…

Ανώνυμος είπε...

IXOR, eleos, den katalavaineis oti ekeinoi poy «φημίζονται για την "οξυθυμία" τους» hthelan na skotosoun Alvano ekeino to vrady? Ean ayto den einai ratsismos tote ti einai? Esfaksan to sygkekrimeno paidi oxi giati eixan prohgoymena mazi tou alla aplos giati htan Alvanos kai hkseran to spiti tou. Gia vale thn fantasia sou na doulepsei ligo. Mia omada Ellhnon metanastvn deyterhs genias plakonetai me mia omada katharoaimovn Germanon. Meta apo pente ores oi Germanoi, oi opoioi proerxontai apo mia perioxh ths Germanias opou oi kathkoi φημίζονται για την "οξυθυμία" τους», sygkrotoun symmoria epta atomon, syggeneis epi to pleiston, kai apofasizoyn na sfaksoun enan Ellhna metanasth, oute kan enan apo aytous pou eixan plakothei alla kapoioon asxeto, arkei na einai Ellhnas kai epeidh tyxainei na xeroun to spiti tou. Kai to kanoun, ean alhtheyoun na osa leei o Rethimnioths, kraygazontas “fotia sta ellhnika skylia”… Meta oi Ellhnes metanastes ths perioxhs diorganonoun eirhnikh poreia stous dromous ths polhs h kommopolhs kai sthn thleorash vlepoume to feretro tyligmeno me thn galanoleykh… Gia pes mou pos sou fainetai ayth h eikona?

Ανώνυμος είπε...

1)"Από ότι κατάλαβα ο ΊΧΩΡ συμψηφίζει ως ακραία φαινόμενα την ειρηνική διαδήλωση των Αλβανών μεταναστών με την εγκληματική ενέργεια της συμμορίας των επτά που εισέβαλλαν στο σπίτι ενός Αλβανού μετανάστη...."

- Θα ήταν παράλογο να επιχειρηθεί τέτοιου είδους συμψηφισμός.Εξάλλου εαν ήθελα να συμψηφίσω εγκλήματα, να είσαι σίγουρος ότι θα είχα την δυνατότητα (δυστυχώς)να αναφέρω πάμπολλες περιπτώσεις αναλόγων ειδεχθών εγκλημάτων που διαπράχθηκαν απο την άλλη πλευρά. Το "ισοζύγιο" φίλτατε βαραίνει τόσο πολύ (απο την μία "πλευρά" εν σχέση με την άλλη), ώστε θα μου ήταν το πλέον εύκολο να επιχειρήσω τέτοιους συμψηφισμούς, εαν όντως αυτή ήταν η πρόθεση μου. Αυτό που ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ κατέκρινα, είναι το γεγονός ότι επιχειρήθηκε να γίνει εκμετάλευση ενός ατυχούς γεγονότος, με πορείες, σημαίες και τα συναφή. Πόσες διαδηλώσεις συμπαράστασης έχουν κάνει οι εν λόγω "διαμαρτυρώμενοι", όταν Έλληνες δολοφονούνταν απο εγληματίες ομοεθνείς τους; Γιατί λοιπόν τόση "υπερ-ευαισθησία" κτις ελάχιστες φορές που συνέβει το αντίθετο, κα μάλιστα, να μας απευθύνουν και τον χαρακτηρισμό του "αδιόφορου", αυτοί που σε τελική ανάλυση δεν έδειξαν το παραμικρό έμπρακτο ενδιαφέρον για τα "θύματα" της άλλης πλευράς; ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑ!

2)"εάν κάποιος συμπατριώτης τους είχε κάνει κάτι ανάλογο θα είχαν πιει μαύρο γάλα οι Αλβανοί μετανάστες σε όλη την Κρήτη και σε όλη την Ελλάδα;"

Καλά σοβαρολογείς τώρα; Σε διαφορετική χώρα ζούμε μήπως;;;Αν ήθελαν οι Ελληνες να πράξουν κάτι τέτοιο, αφορμή νομίζεις πως θα αναζητούσαν ακόμη;ΔΕΚΑΔΕΣ φορές τους δόθηκε η αφορμή! Πόσα ανάλογα περιστατικά συνέβησαν από την μια πλευρά και πόσα απο την άλλη; Για τι αναλογία μιλάμε; 1/100; 1/200; Κι όμως, ΟΥΔΕΠΟΤΕ υπήρξε κάποια συλλογική "αντεκδίκηση" απο πλευράς Ελλήνων γιατί δεν είναι στην ψυχοσύνθεση τους. Η παρουσία και μόνο 1.500.000 Αλβανών στην Ελλάδα επιβεβαιώνει από μόνη της τον ανωτέρω ισχυρισμό μου. Στην Κωνσταντινούπολη, την δεκαετία του '60, όπου η Ελληνική μειονότητα αντιμετώπησε καταστάσεις ανάλογες με αυτές που περγράφεις, "λάκισε" άρον-άρον μέσα σε μια δεκαετία σε ποσοστό 99%, εγκαταλείποντας μάλιστα πίσω της τεράστιες περιουσίες και ιστορία αιώνων . Οι Αλβανοί της Ελλάδος όμως (που σε τελική ανάλυση"χθεσινοί" είναι σε αυτόν τον τόπο και επιπλέον, δε διαθέτουν κάποια αξια λόγου περιουσιακα στοιχεία που θα έκανε αναγκαστική την παραμονή τους έστω και υπό συνθήκες καταπίεσης), αυξάνονται και πληθύνονται και σε διαβεβαιώ, ότι δεν θα έφευγαν από εδώ ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ (σχήμα λόγου είναι αυτό), γι αυτό ας αφήσουμε κατά μέρος τα περι καταπίεσης, αδικίας κλπ κλπ κλπ. Το να παριστάνουμε ξέρεις ορισμένοι ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ τους "κατατρεγμένους" (προσδοκώντας προφανώς κάτι επιπλέον να επωφεληθούμε απο μια κοινωνία που θα της δημιουργήσουμε αισθήματα "ενοχής") καταντάει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ (ορισμένες δε φορές εξόχως ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ)!

3)"Έχουν άδικο άραγε που νιώθουν έτσι όταν η δικαιοσύνη αφήνει ελεύθερους τους πέντε από τους επτά της συμμορίας των φονιάδων"

- Αυτό το καλοκαίρι το "συγγενολόϊ" μιας Κρητικιάς νύφης, κατέσφαξε τον Ελληνα γαμπρό στο ξενοδοχείο, το βράδυ του γάμου τους, δια ασήμαντον αφορμή. Προφυλακισμένος είναι μόνο ο μικρότερος αδελφός της νύφης (που διέπραξε το φόνο), ενώ οι συνεργοί του αφέθηκαν ελεύθεροι με εγγύηση.Ευτυχώς δηλαδή που ο γαμπρός ήταν Ελληνας κι όχι Αλβανός, γιατί πάλι για υποχθόνια πλοκάμια ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ που "μαγκώσαν" την Ελληνική Δικαιοσύνη θα ομιλούσατε ορισμένοι και θα είχαμε νέα συλλαλητήρια, παντιέρες και ντάμπα-ντούμπα. Ισως βέβαια στην Αλβανία διαθέτουν άλλα συστήματα "ταχύτερης" και "αποτελεσματικότερης" απονομής δικαιοσύνης (ας μην το προχωρήσω...), αλλά εδώ υπάρχουν ΝΟΜΟΙ που ορίζουν τις προϋποθέσεις προφυλάκισης. Οι νόμοι αυτοί εφαρμόστηκαν και στην μία και στην άλλη περίπτωσηΚ και ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ!Αυτό εννοώ όταν λέω να σταματήσουν τις "κλάψες", ορισμένοι κατα φαντασίαν "αδικημένοι".


4)"όταν πριν από μερικές μέρες τον Ρώσο υπήκοο Μαξίμ Ζιλίν που κατακρεούργησε μια Ελληνίδα με 17 μαχαιριές τα ΜΜΕ τον χαρακτήριζαν ως «κτήνος», «ψυχοπαθή δολοφόνο», «άκρως επικίνδυνο» "

- Και τον Πάσσαρη δηλαδή που ήταν 100% Έλληνας , πως τον χαρακτήριζαν τότε; Τον Παπαχρόνη (που ήταν και Αξιωματικός) ; ΞΕΚΟΛΛΑ επιτέλους βρε άνθρωπε μου....

5)"εάν δεν θέλουμε να δούμε παθητικά την «αναμέτρηση» Ελληναράδων και Αλβαναράδων, τότε δεν πρέπει να συμψηφίζουμε ή να καλούμε σε απολογία τους Αλβανούς μετανάστες αλλά να πούμε την αλήθεια...Την Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου, ώρα 7 το απόγευμα Έλληνες και μετανάστες, πολλοί φορείς και οργανώσεις διοργανώνουν έξω από το Δημαρχείο του Ρεθύμνου μια πορεία για να διαδηλώσουμε ότι θέλουμε συνύπαρξη και δικαιοσύνη και ότι η Ελληνικότητα ούτε κατακτείται ούτε καλλιεργείται με μαχαιριές… Έλα ΊΧΩΡ σε περιμένουμε…"

-Δεν διαφωνώ φίλτατε με τα λεγόμενα, δεν μπορώ όμως να παραβλέψω ότι "λίγο αργά ξυπνήσατε" απο τον βαθύ σας ύπνο.... Εαν είχατε διοργανώσει (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ)κάποιο αντίστοιχο συλλαλητήριο συμπαράστασης θυμάτων Αλβανών εγκληματιών (που σε τελική ανάλυση ήταν απείρως περισσότερα), δεν θα είχα το παραμικρό πρόβλημα να συμετάσχω και στο συγκεκριμένο συλλαλητήριο. Υπο τις παρούσες συνθήκες όμως και ιδίως λόγω της χρονικής στιγμή που επιλέχθηκε για την διεξαγωγή του, το χαρακτηρίζω ως ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟ και θεωρώ ότι δεν έχω καμία θέση σε αυτό.

Ανώνυμος είπε...

IXOR, eleos, den katalavaineis oti ekeinoi poy «φημίζονται για την "οξυθυμία" τους» hthelan na skotosoun Alvano ekeino to vrady?

Επαναλαμβάνω... Το έγκλημα είναι αποτρόπαιο και το καταδικάσαμε όλοι μας. Το ίδιο αποτρόπαιο ήταν όταν κάποιοι Αλβανοί έσφαζαν ακομα και γεροντάκια για να τους κλέψουν την σύνταξη των λίγων ευρώ(τι παραπάνω να είχαν άλλωστε...) απο το πορτοφόλι τους, ενω στην χώρα τους ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΝΟΟΥΝΤΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ!

Θα έπρεπε δηλαδή σε εκείνες τις περιπτώσεις να ομιλούμε για Αλβανικό ρατσισμό;

Γι' αυτό, εκτός απο το έγκλημα (το κάθε τέτοιο έγκλημα) είμαστε υποχρεωμένοι να καταδικάσουμε και την ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΗ επιχείρηση καπηλείας του συμβάντος.

Πριν μερικά χεόνια (όταν άρχισε η μεγάλη φυγη των Αλβανών από την χώρα τους) η Ιταλική κυβέρνηση ουσιαστικά βύθισε αύτανδρο στην Ανδριατική, ένα πλοίο με Αλβανούς λαθρομετανάστες, θέλοντας προφανώς να στείλει σαφέστατο μήνυμα και να "εκτρέψει" το κύμα λαθρομεταναστών που κατευθυνόταν προς την Ιταλία.Υπήρξαν δεκάδες νεκροί τότε. Οι Ιταλοί είπαν απλώς ένα "συγγνώμη καταλάθος έγινε" (το οποίο δεν έπεισε κανέναν άλλωστε...) και το θέμα τελείωσε εκεί.

Εδώ, σε 15 χρόνια συνύπαρξης συνέβει ένα και μόνο ένα ατυχές γεγονός, απο κάποιον ανόητο θερμοκέφαλο και ορισμένοι έπιχειρούν να το ανάγουν σε "μείζων ζήτημα".

Και για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Ο νοών νοήτω....

Καλο είναι να βλέπουμε και λίγο πέρα απο την μύτη μας φίλτατε... να βλέπουμε 10-15 χρόνια παραπέρα...Ξέρεις, και στο Κόσσοβο κάποτε, έτσι αρχισαν.....Η "τριχα" γινόταν "τριχιά" (τον πρώτο καιρό) , το μέτρο χάθηκε κατόπιν, η κατάσταση άρχισε να εκτραχύνεται, η δράση έφερε αντίδραση και το τέλος το γνωρίζουμε όλοι.

Η ιστορια διδάσκει και ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ!

Αλέξανδρος είπε...

Λοιπόν δεν είχα σκοπό να γράψω, γιατί ξεφεύγουμε από τα πλαίσια της συζήτησης και πάμε σε ερωτικό διάλογο όπου κάθε κουβέντα είναι φορτισμένη με αγάπη, τέχνασμα και μύθο.

Απλά ήθελα να συμφωνήσω με τον Ιχώρ για τη ψυχοσύνθεση των Ελλήνων. Ναι οι Έλληνες είναι μεγαλόψυχοι και γι' αυτό ξέρουν να βρίζουν τους συμπατριώτες τους που κατεύθασαν από τη Μικρά Ασία και να τους πετάνε σα σκυλιά στις παράγκες.
Οι αγαπησιάρηδες Έλληνες ακόμα ξέρουν να σκοτώνουν αυτό που αγαπάνε, ειδικά όταν τους κερδίζει στη μπάλα. Αλλά κι εκείνο δεν ήταν κρούσμα ρατσισμού, ήταν η πράξη ενός τρελού. Λάθος. Ήταν μια πράξη αγάπης.
Δεν υπάρχει περιθώριο για συζήτηση...μετεμφυλιακά οι ίδιοι αγαπητικοί πετούσαν αντιστασιακούς σε κελιά και τους σπάγανε τα κόκκαλα.
Είναι η ψυχοσύνθεση του Έλληνα - μια έμφυτη τάση για αγάπη.

Αλέξανδρος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ΙΧΩΡ me thn anafora sto Kosovo mas vohthhses poly na katalavoume ti eisai. Eprepe na mas to peis pio noris na mhn mas kourazeis adika.

Aplos merikes epishmanseis gia tous ypoloipous anagnostes tou blog. H Ellada einai dhmokratikh xora kai melos ths E.E. kai eytyxos gia mas kai dystyxos gia tous fasistes den thn kyverna h xounta tou Milosevic.

To oti to egklhma einai eidexthes to apodexetai kai o pio sklhros akrodeksios. Ayto poy den apodexetai einai oti to sygkekrimeno egklhma exei ratsistika kinhtra giati oi drastes hthelan aplos kai mono na skotosoun enan Albano, ton opoiondhopote Albano, ekeino to vrady “gia na dosoun ena mathhma stous ypoloipous Alvanous”. Ayth einai h diafora anamesa sto eidexthes egklhma me kinhtra thn lhsteia p.x. (kai tetoia egklhmata kanoun oloi aneksarthtos ethnikothtas) kai to eidexthes egklhma me kinhtro ton ratsismo.

Ksanagrafo thn fantastikh istoria: Mia omada Ellhnon metanastvn deyterhs genias plakonetai me mia omada katharoaimovn Germanon. Meta apo pente ores oi Germanoi, oi opoioi proerxontai apo mia perioxh ths Germanias opou oi kathkoi φημίζονται για την "οξυθυμία" τους», sygkrotoun symmoria epta atomon, syggeneis epi to pleiston, kai apofasizoyn na sfaksoun enan Ellhna metanasth, oute kan enan apo aytous pou eixan plakothei alla kapoioon asxeto, arkei na einai Ellhnas kai epeidh tyxainei na xeroun to spiti tou. Kai to kanoun, ean alhtheyoun na osa leei o Rethimnioths, kraygazontas “fotia sta ellhnika skylia”… To egklhma se ayth thn periptosh exei h oxi ratsistika kinhtra?

Apo thn stigmh poy kapoios me sfazei oxi gi’ayto pou kano alla gi’ayto pou eimai, dhladh gia thn KATAGOGH mou, ti allo mporeis na kaneis para na vgeis sto dromo kai na diadhloneis?

Ti to ypervoliko yparxei na diadhloneis eirhnhka me keria sto xeri kai me to synthhma “ntroph, ntroph ston kathe ratsisth?”. To provlhma einai sthn diadhlosh h se osous lene “kala na pathoun oi Albanoi, phran to mathima tous”? To provlhma einai sthn diadhlosh h sthn anoxh kai thn prospatheia na perasei sto ntoukou, os tyxaio gegonos to ratsistiko egklhma?


Gia tous metropatheis akrodeksious pou katadikazoun to egklhma (alla pros theou einai tyxaio den einai thema ratsismou) yparxoun dyo pleyres “ekeinoi” kai “emeis”. Metrane nekrous: 1/100, 2/200 kai outo katheksis, opos sto pedio ths maxhs. Giati den metrane kai to posoi Ellhnes exoun skotothei apo omoethneis mas mhpos kai etsi apodeiksoun oti vriskomaste akoma se emfylio polemo? Gia mas omos yparxei mia koinonia kai mesa se ayth thn koinonia yparxoun kyrios dyo epiloges kai prepei kapoia stigmh na apofasizeis me poious tha pas kai poious tha afhseis: aytoi pou theloun na synyparxoume oloi se mia koinonia pou oi anthropoi tha krinontai atomika gia ayta pou kanoun kai oxi gia ayto pou einai kai gia thn katagogh tous kai ekeinoi pou theloun tous metanastes polites triths kathgorias, eyxaristhmenous pou tous afhnoume na anapneoun kai opou oi anthropoi tha krinontai gia thn katagogh tous kai oxi gia tis prakseis tous.

Oso gia thn sfagh tvn Italon sto Otranto apo tous Italous yparxoun toulaxiston 3 organoseis, me epizhsantes kai syggeneis tvn thymaton tou Otranto, poy exoun mhnysei to italiko kratos gia promelethmeno egklhma? Ston proto vathmo, meta apo polles kai polles anavoles, to Italiko kratos apodexthke pos exei eythynh kai tha apozhmiosei ta thymata. Ο νοών νοήτω loipon ton skopo ths paraplhroforhshs.

O Pasaris gia ta MME htan kai einai o “Roumanos kakopoios”. Ellhnas einai mono o Roxamhs pou einai oraios kai romantikos kai gkomenos kai romaleos...

Oso gia thn epiklhsh na mhn peftoume sthn pagida ths istorias, prepei pragmati na didaxthoume apo thn istoria kai na mhn peftoume sthn pagida tvn “metriopathon” fasistvn, na mhn tous kanoume thn xarh synexizontas ton “dialogo” mazi tous oste na nomimopoihsoume tis apopseis tous…

Sava to post sou einai kataplhktiko.

Ανώνυμος είπε...

-ΙΧΩΡ me thn anafora sto Kosovo mas vohthhses poly na katalavoume ti eisai. Eprepe na mas to peis pio noris na mhn mas kourazeis a

Εγώ πάντως δεν κουράστηκα να σε καταλάβω καθόλου και σενα και τον ρόλο σου!Καταλαβαίνουμε πολύ περισσότερα απο όσα νομίζετε κι απ' όσα προφανως θα θέλατε.....

-H Ellada einai dhmokratikh xora kai melos ths E.E. kai eytyxos gia mas kai dystyxos gia tous fasistes den thn kyverna h xounta tou Milosevic.

Επιχείρησε βέβαια να την κυβερνήσει (ιδεολογικά, δια της μεθόδου της πλύσεως εγκεφάλου) η "χούντα" των "Κουναλάκηδων" ,αλλά ευτυχώς απέτυχε παταγωδώς! Εγκληματίας ασφαλώς ο Μιλοσεβιτς, οι UCKδες όμως ε;;; "Κολεγιόπαιδα" και "Αρσακιάδες", γι' αυτό και τους προσπερασες στο "ντούκου"! Τα χρονια περνάνε φίλτατε, αλλά ίδιοι κι απαράλακτοι παραμείνατε... υποκριτές και κοντόφθαλμοι μια ζωή!Απο μια άποψη βέβαια (εντελώς ωφελημιστικη), καλά κάνετε και λέτε τα όσα λέτε: Ως "Αλβανοπατέρες", ίσως κατορθώσετε τελικά(μετά απο μερικά χρόνια, όταν αποκτήσουν δικαίωμα ψήφου και οι Αλβανοί) να ξαναμπείτε στην Βουλή , γιατι απο τον Ελληνικό λαό το καταλάβατε ότι ψήφο δεν ξαναβλέπετε....Σας έχει "φτύσει" προ πολλού!)

-"Ksanagrafo thn fantastikh istoria: Mia omada Ellhnon metanastvn...."

Πες-πες και ξαναπές ....όλο και κάτι θα μείνει (που έλεγε κι ο Γκάϊμπελς). Αλλάξαν όμως οι εποχές φίλτατε....Οσες φορές και να ξαναγράψεις την ιστορία σου, δεν θα γίνεις πιστευτός.

-"Apo thn stigmh poy kapoios me sfazei oxi gi’ayto pou kano alla gi’ayto pou eimai, dhladh gia thn KATAGOGH mou, ti allo mporeis na kaneis para na vgeis sto dromo kai na diadhloneis?"

Στους δρόμους έπρεπε να είχες βγει πολύ καιρό πριν. Τους λόγους τους εξήγησα ήδη, ασχέτως εαν εσύ δεν θέλεις να τους αντιληφθείς. ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΣΦΑΞΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΩΜΑ.... ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΕΣΦΑΞΑΝ!Να είσαι σίγουρος ότι εαν μπορούσε να μιλήσει το εκαστοτε θύμα το ίδιο ακριβώς θα σου έλεγε.Κι αν ντε και καλά πρέπει να βρούμε τις αιτίες, αυτό πρέπει να γίνει συνολικά κι όχι αποσπασματικά. Και να γίνει εις βάθος κι όχι επιφανειακά. ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΟΣ... ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ.... για να φτάσουμε εκεί που φτάσαμε, που για μένα προσωπικά ήταν ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ. Γιά άλλη μια φορά βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος!

-"Ti to ypervoliko yparxei na diadhloneis eirhnhka me keria sto xeri kai me to synthhma “ntroph, ntroph ston kathe ratsisth?”

Κανένα απολύτως, όσο στα χέρια υπάρχουν ακόμα κεριά. "Τρώγοντας όμως ανήγει η όρεξη", που λέει ο λαός και το προβλημα συνήθως αρχίζει όταν μετα τα κεριά, στα χέρια έρχονται πλέον οι σημαίες (που έκαναν ήδη την εμφάνιση τους)και κατόπιν οι "κουμπούρες". Είπαμε... το έργο το έχουμε ξαναδεί, στη Βοσνία, στο Κόσσοβο, στα Σκόπια.... Τι πιθανότητα άραγε υπάρχει να μην παιχτεί το ίδιο έργο στην "γειτονια" μας, όταν έχει ήδη παιχθεί σε όλους ανεξαιρέτως τους κινηματογράφους της ευρύτερης περιοχής (λαμβανομένου υπόψιν και του γεγονότος ότι ο πρωταγωνιστής του έργου διαθέτει πανισχυρό και αδίστακτο manager;). Το αναλογίσθηκες ποτέ η έχεις ακόμα την ψευθαίσθηση ότι ζεις σε έναν όμορφο κόσμο αγγελικά πλασμένο; ("Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι".....)

-"Oso gia thn sfagh tvn Italon sto Otranto apo tous Italous yparxoun toulaxiston 3 organoseis, me epizhsantes kai syggeneis tvn thymaton tou Otranto, poy exoun mhnysei to italiko kratos gia promelethmeno egklhma? Ston proto vathmo, meta apo polles kai polles anavoles, to Italiko kratos apodexthke pos exei eythynh kai tha apozhmiosei ta thymata".

Τι μόνο αυτό; Μια αποζημίωση (τρέχα-γύρευε αν και πότε) και αυτό ήτανε; Καλά, τι γίνεται στην Ιταλία βρε παιδί μου; Δεν υπάρχουν Κουναλάκηδες εκεί; Δεν υπάρχουν ομοϊδεάτες σου; Δεν υπάρχουν Πατρωνες; Εδω στην Ελλάδα, ένα νεκρό είχαμε όλον κι όλο κι έγιναν ήδη δύο-τρεις διαδηλώσεις εδώ, άλλη μία στα Τίρανα, ετοιμάζεται και μία Παγκρήτια (ασχετα εαν δεν θα υπάρχουν Κρητικοί) και με την φόρα που πήραμε, πρέπει λογικά να διοργανώσουμε και κανα-δυό Πανελλήνιες στην πλατεία Συντάγματος και μετά να ανηφορήσουμε και λίγο Μακεδονία. Θα το κάνουμε εν ολίγοις κάτι σαν τον "ΑΝΕΝΔΟΤΟ" του Γεωργίου Παπανδρέου. Κάθε τρις και λίγο διαδήλωση. Αυτός βέβαια ήθελε να ρίξει την κυβέρνηση των αποστατών , εμείς τώρα, τι ακριβώς γυρεύουμε;(Ρώτα τον Κουναλάκη και πές μας.). Τηρουμένων των αναλογιών λοιπόν, στην Ρώμη έπρεπε να γίνονται τουλάχιστον 2 διαδηλώσεις την ημέρα για καμιά πενταετία.

-Metrane nekrous: 1/100, 2/200 kai outo katheksis, opos sto pedio ths maxhs.

Ειναι μια μέθοδος μέτρησης κι αυτή , προφανώς διαφορετική απο την δική σου την "αλλήθωρη", που βλέπει νεκρούς μόνο όταν είναι Αλβανοί, λες και οι άλλοι ήταν αδέσποτα σκυλιά. Εγω προτιμώ να τους βλέπω όλους, γιατί πάνω απ' 'ολα σέβομαι την ίδια την ανθρωπινη ζωή και δεν διαχωρίζω εθνικότητες. Υπήρχε όντως κάτι που θύμιζε πεδίο μάχης σε αυτό το συμβάν, (ομιλώ για το λιμάνι του Ρεθύμνου με το σημαιοστολισμένο φέρετρο και τον αλλαλάζοντα όχλο που λες και ξεπροβόδιζε τον ήρωα ενός Ελληνοαλβανικού πολέμου), αλλα είπαμε.... όταν είναι κανείς εκ πεποιθήσεως "αλλήθωρος" , αδυνατεί να τα δει αυτά.


-Oso gia thn epiklhsh na mhn peftoume sthn pagida ths istorias, prepei pragmati na didaxthoume apo thn istoria kai na mhn peftoume sthn pagida tvn “metriopathon” fasistvn, na mhn tous kanoume thn xarh synexizontas ton “dialogo” mazi tous oste na nomimopoihsoume tis apopseis tous…

Αυτο περί εκμάθησης ιστορίας δεν απευθυνόταν σε σένα φίλτατε....Από εκ πεποιθήσεως ανιστόρητους , δεν έχουμε τέτοιες απαιτήσεις! Τις "ετικέτες" κράτα τις για τον εαυτό σου. Η εποχή τις ετικέτας (δυστυχώς για σένα)πέρασε, για αυτό πες στην οργάνωση σου να σου αλλάξουν "κασσέτα". Οσον αφορά τελος τον "διάλογο" , εγώ προσωπικά το απολαμβάνω ιδιαίτερα όταν τον διεξάγω με άτομα που έχουν αντίθετες απόψεις με τις δικές μου, (ίσως επειδή το οτι μπορεί και υφίσταται τέτοιου είδους διάλογος, οφείλεται στο ότι σε χαλεπούς καιρούς, σε κρίσιμες περιστάσεις, επικράτησε η δική μου ιδεολογία και όχι η δική σου). Το ότι εσένα σε ενοχλεί και (καταφανέστατα) σε εκνευρίζει είναι αναμενόμενο. "Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετα το χούϊ (= κακή συνήθεια)" , έλεγε η γιαγιά μου , και προφανώς είχε δίκιο.

Πάνος είπε...

Γκασμέντ, θέλω απλά να σου πω ένα μπράβο για το κείμενό σου. Το πιο δυνατό που διάβασα ...φέτος. Να είσαι καλά - και καλή χρονιά.

Synoriofylakas είπε...

"Απλά ήθελα να συμφωνήσω με τον Ιχώρ για τη ψυχοσύνθεση των Ελλήνων. Ναι οι Έλληνες είναι μεγαλόψυχοι και γι' αυτό ξέρουν να βρίζουν τους συμπατριώτες τους που κατεύθασαν από τη Μικρά Ασία και να τους πετάνε σα σκυλιά στις παράγκες.
Οι αγαπησιάρηδες Έλληνες ακόμα ξέρουν να σκοτώνουν αυτό που αγαπάνε, ειδικά όταν τους κερδίζει στη μπάλα. Αλλά κι εκείνο δεν ήταν κρούσμα ρατσισμού, ήταν η πράξη ενός τρελού. Λάθος. Ήταν μια πράξη αγάπης.
Δεν υπάρχει περιθώριο για συζήτηση...μετεμφυλιακά οι ίδιοι αγαπητικοί πετούσαν αντιστασιακούς σε κελιά και τους σπάγανε τα κόκκαλα.
Είναι η ψυχοσύνθεση του Έλληνα - μια έμφυτη τάση για αγάπη".
It's perfect! As simply as that! Tora pou mou to thymhses, eixe skotothei kai allos Albanos persi me ton agona? Memonomeno symvan, oi anegkefaloi ksereis... Kai o Kazakos pou epsaxne Albanous alla epeidh den mporouse na tous diakrinei (ouna fatsa ouna ratsa me mas kai aytoi oi Albanoi re pousti mou!) skotose egxromous metanastes. Memonomeno symvan kai ayto, anegkefalos kai aytos. Kai o kthnotrofos pou eixe skotosei kamia dekaria atoma, Albanous kai Boulgarous, memonomeno symvan kai ayto kai h siopoh tou xoriou pou "kati eixe akousei gia eksafanhseis Albanon alla....", kamia sxesh me ratsismo kai tetoia. Kai ekeinos o typos pou skotose enan Albano metansth giati nomize oti tha tou klepsei to podhlato, memonomeno symban, se teleytaia analysh oi Albanoi kleyoun podhlata epomenos, entaksei, ta exei h zoh ayta. Kai ekeinos o agrofylakas pou skotose Albano gia ena karpouzi kai phgan oi sygxorianoi na tou symparastathoun sto dikasthrio legontas oute "tha katastrepoume thn zoh enos sympatrioth mas gia enan Albano?", memonomeno symvan kai ayto. Kai ekeinos o astyfylax pou skotose to 2002 enan 20xrono Albano sthn mesh ths Plateias Victorias kai meta athoothhke panhgyrika, memonomeno symvan kai ayto. Kai vevaia o fonos sto Rethymno, memonomeno symvan. Emeis vevaia katadikazoume to egklhma alla pros theou mh mas valete na ereynhsoyme to pos tou pragmatos giati meta tha anakalypsoume pos ola ta memonomena symvanta ta syndeei mia statherh, h ALBANOFOBIA kai h MISALLODOKSIA... Kai emeis den theloume tetoia giati tous theloume ypotagmenous tous Albanous kai tous ypoloipous metanastes, xoris dikaiomata alla fainetai pos aytoi oi axaristoi den einai diatethhmenoi pia na mas kanoun to xatiri, to exoun parei xampari kai diadhlonoun. Ti zhtoun? Poly apla, ish metaxeirhsh. Kai tha to epityxoun, arga h grhgora oso kai na mataioponoun ta fasistomoutra, giati se ayth thn xora vrisketai to mellon tous kai ton paidivn tous. Tha to epityxoun oxi opos oi Kosovaroi, opos prospathoun oi ksenofoboi kai oi misallodoksoi na gargalane tis balkanikes mas fovies, alla opos oi mayroi stis HPA. Nai kyrioi, kala akousate, opos oi Mayroi stis HPA. Mono pou dikoi mas mayroi einai leykoi kai mas moiazoun para poly. To thema einai mexri tote posa memonomena symvanta. Kata ta alla paidia h epanastash tvn memonomenvn symvantovn xtypa thn porta mas kai aeras (80% ksenofovia) fysa sta pania ths, Niotho thn mpoxa ths na erxetai apano mas, eseis?

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο synoriofylaka,όλα τα συμβάντα τα θυμήθηκες!Νομίζω βέβαια ότι σου ξέφυγε ένα περιστατικό , όπου κάποιος Ελληνας (φασίστας εννοείται) στραβοκοίταξε έναν Αλβανό και ένα ακόμα, όπου κάποιος σκούντηξε έναν Αλβανό και σχίστηκε μια παρανυχίδα του, αλλα εν πάση περιπτώση, θα σου συγχωρέσουμε αυτή την μικρή παράλειψη!Εύγε! Θα τηλεγραφήσουμε στον Μπερίσα να σου στείλει "λουκούμι" !

Ας σοβαρευτούμε όμως.... Ειλικρινά τώρα, πες μας, τι περιμένεις; Να αρχίσουμε κι εμείς μήπως την απαρίθμηση; Μα αν εσύ καημένε χρειάστηκες δέκα "αράδες" , εμείς θα χρειαζόμασταν δέκα μερόνυχτα και ζήτημα είναι αν θα φτάναμε ως την μέση....

Να είσαι σίγουρος πάντως ότι και τα δικά μας τα "κιτάπια" είναι ενημερωμένα... και μιλάμε για "κιτάπια" βαρέων-βαρών ... τόμοι ολόκληροι !

Ας ευχόμαστε όλοι μας μόνο (ιδίως εσείς), να μην ανοίξουν, γιατί απαξ και συμβεί αυτό, δεν θα ξανακλείσουν εύκολα! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ....

Και μια ένσταση: Πανθομολογουμένος, ακόμα πιο επικίνδυνα απο τα "ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ" (δεξία κι αριστερά) που λες και τους εγκληματίες Αλβανούς ( και δεν εννοούμε όλους τους Αλβανούς ασφαλώς), είναι τα "ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΑ", καθόσον, ως γνωστόν, "μωραίνει Κύριος ων βούλεται απωλέσει" .

Ανώνυμος είπε...

"Απλά ήθελα να συμφωνήσω με τον Ιχώρ για τη ψυχοσύνθεση των Ελλήνων. Ναι οι Έλληνες είναι μεγαλόψυχοι και γι' αυτό ξέρουν να βρίζουν τους συμπατριώτες τους που κατεύθασαν από τη Μικρά Ασία και να τους πετάνε σα σκυλιά στις παράγκες"

-Συνέβη όντως κι αυτό απο μια μικρή (σχετικά) μερίδα Ελλήνων, αφού βέβαια προηγουμένως 200.000 Ελληνες στρατιώτες αφήσαν προηγουμένως τα "κόκαλα" τους στην Μικρα Ασία, για να τους ελευθερώσουνε. Αυτό μάλλον ήταν πράξη αγάπης και εξάλλου, ποιος σου είπε ότι όλοι οι Ελληνες είμαστε "αγαπησιάρηδες";;; "Κοπρίτες" (και "εφιάλτες" ) υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα! (Κι ο καθένας μας διαλέγει μόνος του το τι θα είναι.... Αλλωστε, η ιστορια θα δείξει -όπως πάντα- ποιος έκανε τις ορθές επιλογές.)

"μετεμφυλιακά οι ίδιοι αγαπητικοί πετούσαν αντιστασιακούς σε κελιά...".

-Οντως! Αν δεν προλάβαιναν πάντως να το κάνουν οι "αγαπητικοί", θα το έκαναν οι "αντιστασιακοί" (original και "μαιμού"). Ευτυχώς πάντως που πρόλαβαν οι πρώτοι, γιατί λαθρομετανάστες σήμερα θα είμασταν εμείς!(και οι "κολλητοί" σου που θα πήγαιναν μετά; στην Ιταλία; Μα τους μισούς θα τους έστελναν "αδιάβαστους" στον βυθό της Ανδριατικής, πριν φτάσουν καν! Είπαμε.... δεν είναι όλοι "αγαπησιάρηδες" σαν τους Ελληνες!)

Rodia είπε...

Χαμός γίνεται εδώ μέσα! Πολύ καλό το κείμενο και αντιπροσωπευτικό, αλλά όχι για σήμερα που κάτι πάει να αλλάξει..

Γράφεις «..μια κοινωνία της ισότητας και του ορθολογισμού..» και σου απαντώ ότι ο ορθολογισμός δημιουργεί την ανισότητα. Αυτό που μπορεί να βελτιώσει τη κατάσταση των ανθρώπων είναι η συναισθηματική νοημοσύνη μας.. αλλά χρειάζεται άσκηση.. έχει σκουριάσει!

:-)

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζεσαι τώρα λέει, να ερχόντουσαν έτσι τα πράγματα (να προλάβαιναν λ.χ. να αρπάξουν το "γκουβερνο" οι αντιστασιακοί (του κώλου οι περισσότεροι) που λες) και να είμασταν σήμερα εμείς λαθρομετανάστες στην Αλβανία;

Ε ΡΕ ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ!"ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ" ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ!

Αλήθεια, (μια και το έφερε η κουβέντα), εκτός απο τις οργανώσεις των "ΤΣΑΜΗΔΩΝ" υπάρχει μήπως στην Αλβανία και κάποιο "δύκτιο" , κάποια "επιτροπή" ( ή όπως αλλιώς τα λέτε) Αλβανών για την προστασία των δικαιωμάτων των Βορειοηπειρωτών; Δεν μιλάω βέβαια για καμιά μεγάλη "οργάνωση" (δεν τρέφω τέτοιες ψευδαισθήσεις), για τιποτα της πλάκας εννοώ, έτσι μωρέ, για τα μάτια του κόσμου .... για "ξεκαρφωμα" βρε αδελφε!

Μπα ε;

Τελικά φαίνεται ότι οι "Κουναλάκηδες" είναι ενδημικά "φρούτα"! Συναπαντόνται μόνο εδώ στην "αγαπησιάρα" Ελλάδα!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τελικά μάλλον δίκιο έχουν αυτοί που λένε ότι η πολλή "αγάπη" , αποβλακώνει!

funEL είπε...

Κύριοι, βρισκόμαστε εδώ έπειτα από πρόσκληση του κυρίου Σάββα, στο Ιερό οχυρό μας.
Προς τι το μίσος και οι αλληλοσκοτωμοί κύριοι.
Αφού με διακυρηγμένη θέση του Προφήτη Πλασιέ Λιάκουρος, ΕΙΜΕΘΑ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, τουλάχιστον όσοι κατοικούν επάνω στη γη, οι επιχθόνιοι. Για τους υποχθόνιους - καλικατζαραίους δεν ξέρουμε και πάρα πολλά.
Αλλωστε η κοινή καταγωγή είναι γεγονός.

Ανώνυμος είπε...

Gia poious antistasiakous mhlas more? Gia aytoys pou sthn 6h olomeleia tous apofasisan na paradosoun thn makedonia mas stoys Slavous????? Ki eseis oi neo-antistasiakoi ti gypevete tora? Na xepoulhsoume oti den prolavan oi ideologikoi kai biologikoi sas progonoi?Tis xexasane nomizete tis prodosies sas oi Ellhnes?

Kai gia tous tyxon anenhmerotous , tous parapempo sthn istoselida: http://www.eksegersi.gr/theoria/ilen.htm ,opoy vriskontai ta praktika ths 6hs olomeleias, gia na diapistosoun apo monoi tous ti elegan aytoi oi anthropoi tote kai ti lene shmera. Eilikrina tha frixete apo thn taytoshmia ton orvn, ton theseon kai ton ekfraseom.

PRODOTES TOTE-PRODOTES KAI TORA !

Gazmend Kapllani είπε...

Αγαπητοί φίλοι επειδή είναι σαφες πως η άκρα δεξιά, για την πολλοστή φορά εισέβαλλε σε αυτό το μπλόγκ είμαι υποχρεωμένος να ενεργοποιήσω to comment moderation.
Σωστή η παρατήρηση να μην τσιμπίσουν οι υπόλοιποι γιατί έτσι νομιμοποιούν την ύπαρξη και τις απόψεις τους, βήμα ψάχνουν οι άνθρωποι.
Ρεθυμνιώτη έλαβα το μήνυμά σας στο ε-μαιλ μου, ευχαριστώ πολύ. Καλό Σαββατοκύρικο σε όλους

Ρεθυμνιώτης είπε...

ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ ΜΕ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!!!

«Η τοπική κοινωνία αντέδρασε ψύχραιμα με δηλώσεις τοπικών παραγόντων για συμπαράσταση στην οικογένεια του θύματος και για καταδίκη του ρατσισμού, ενώ από την πλευρά της Αστυνομίας Ρεθύμνου χαρακτηρίστηκε φρικιαστική πράξη η δολοφονία του άτυχου 18χρονου Αλβανού και καταδικάστηκε η στάση του πατέρα του δράστη, ο οποίος – σύμφωνα με αξιωματικό της Αστυνομίας – λειτούργησε εμπρηστικά και δεν απέτρεψε το έγκλημα. Δεν μίλησε βέβαια για ρατσισμό, καθώς από την προανάκριση δεν προέκυψε με σαφήνεια τέτοιο κίνητρο, αν και είναι βέβαιο ότι υπήρξε υπολανθάνουσα ρατσιστική συμπεριφορά ορισμένων εκ των δραστών.
ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΔΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΩΝ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ».

Πηγή: «Κόσμος του Επενδυτή», 6-8 Ιανουαρίου 2006, σ. 15

Ρεθυμνιώτης είπε...

ΓΕΛΑ ΧΑΙΡΕΚΑΚΑ….*

Του Γιώργου Παπακωνσταντή
Αστυνομικός υποδιευθυντής
επόπτης Ασφαλείας το Ρέθυμνο
την ώρα της δολοφονίας του Αλβανού μετανάστη

Προσοχή ρατσισμός! Τον βλέπουμε παντού. Στα ρεπορτάζ των καναλιών, στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, στις δηλώσεις επισήμων. Συνήθως, συνοδεύεται από ένα κραυγαλέο επίθετο, όπως «άγριος», «επικίνδυνος», «κακοποιός» και δίπλα η καταγωγή. «Αλβανός», «Ρώσος», «Ρουμάνος» ή «Βούλγαρος», σχεδόν ποτέ «Έλληνας». Τον βλέπουμε στην καθημερινότητά μας, στο καφενείο, το σχολείο, την παρέα. Στο χωράφι ή το εργοστάσιο. Όπου ο αλλοδαπός, που για μας ονομάζεται «Γιάννης», «Πέτρος», ή «Θωμάς» και όχι «Ισμαήλ», «Γκεόργκι» ή «Χασάν» (αλήθεια τι απέγινε αυτός;), ζει κάτω από τη «αφιλάνθρωπη» ανοχή και βοθήθειά μας. Τον βλέπουμε σ’ένα ποινικό σύστημα που έχει καταφέρει το 50% των φυλακισμένων να είναι αλλοδαποί, ενώ η συνολική εγκληματικότητά τους δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά από αυτή των γηγενών. Το βλέπουμε να αναπαράγεται ανάμεσα στα στερεότυπα και τις κραυγές και να γελά χαιρέκακα σε κάθε έγκλημα που έχει βάλει το χέρι του!

Πηγή: «Κόσμος του Επενδυτή», 6-8 Ιανουαρίου 2006, σ.15

Ρεθυμνιώτης είπε...

ΕΝΑ ΚΕΡΙ ΣΤΟΝ ΝΕΚΡΟ ΑΛΒΑΝΟ

Του Νίκου Φελέκη
(διευθυντής της εφημερίδας «Κόσμος του Επενδυτή»)

Μια σπίθα αρκεί την Τετάρτη να βάλει φωτιά στη χώρα και να την διχάσει. Ίσως και ανάλογα με την εξέλιξη των γεγονότων, να την εκθέσει ανεπανόρθωτα στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης. Ενδεχομένως εμείς οι ίδιοι να μισήσουμε την πατρίδα μας για τα δύσμορφα τέρατα, τους καλικάντζαρους του ρατσισμού και τα παγανά του φασισμού που κυοφορεί. Δεν αποκλείεται μάλιστα, εφόσον χυθεί αίμα, αυτό να πέσει επί κεφαλών όλων, δικαίων και αδίκων, που ανεχόμαστε διάφορους νταήδες και καθυστερημένους φαιόμυαλους να υπερασπίζονται αξίες επί των οποίων βυσσοδομούν ασύστολα. Την Τετάρτη, στο Ρέθυμνο, στην πόλη-στολίδι της Κρήτης, παίζεται η τιμή της Ελλάδας. Και πρέπει να την υπερασπιστούμε όλοι. Με κάθε μέσο, ενέργεια και λόγο. Στο Ρέθυμνο την Τετάρτη, γίνεται παγκρήτιο συλλαλητήριο. Κατά του ρατσισμού, της βίας, της ξενοφοβίας, στο όνομα της υπεράσπισης του στοιχειώδους δικαιώματος. Της ζωής.
Της ζωής που αφαίρεσαν μ’έναν τρόπο κυριολεκτικά πρωτοφανή και ασύλληπτο για κάθε λογικό άνθρωπο. Της ζωής ενός μικρού Αλβανού. Ενός παλικαριού που… να έχει στην μπλούζα του τυπωμένη τη σημαία της χώρας του. Ενός παιδιού που η μάνα του δεν ξέρει πώς να κλάψει τον χαμό του. Ενός παιδιού που ο πατέρας δεν μπόρεσε να προστατέψει το βλαστάρι του από τα δολοφονικά ένστικτα μιας δράκας Ελληναράδων.
Ενός παλικαριού που δεν θα ξαναδεί τους φίλους του, γιατί κάποιοι δολοφόνοι αποφάσισαν με το έτσι θέλω ότι το μόνο σπίτι που του ταιριάζει να ζει είναι ένας υγρός και ανήλιαγος τάφος. Ενός συμπολίτη μας μετανάστη από τη γειτονική χώρα που είδε τα όνειρά του να σφάζονται κυριολεκτικά από την κάμα κάποιων αποβρασμάτων. Μόνον έτσι μπορείς να χαρακτηρίσεις κάποιους που ανέλαβαν ετσιθελικά χρέη μαύρου καβαλάρη. […] Να εισβάλλουν μεσάνυχτα σπίτι σου. Να βρίζουν τη μάνα σου χυδαία. Να ξυλοκοπούν άγρια τον πατέρα σου. Να σε κυνηγούν στην ταράτσα του για να σου κόψουν τον λαιμό. Να σε σφάζουν στο γόνατο οι νταήδες και να γελάνε. Για το κατόρθωμά τους. Για το θάρρος τους να διακηρύξουν ότι αυτοί είναι οι καλοί Έλληνες. Για την περηφάνια τους που κατάφεραν να βάψουν τα χέρια και το πρόσωπό τους με το φρέσκο αίμα ενός «κωλοαλβανού», ενός ξένου, ενός ανεπιθύμητου.
Βλέπω το θολωμένο από την ικανοποιήση μάτι τους. Όπως βλέπω και την ξεφτίλα τους που όταν βρεθούν μπροστά στα δικαστικά έδρανα να σκαρφιστούν του κόσμου τις αναξιοπρεπείς δικαιολογίες για να τη βγάλουν καθαρή. Όπως επίσης βλέπω και τη χαρά κι άλλων, κι είναι δυστυχώς χιλιάδες στην χώρα που βιάζονται να αποδώσουν το φονικό στην… αλβανική πρόκληση, του να έρθει δηλαδή κάποιος μετανάστης στον τόπο μας για να μας πάρει τις δουλειές! Ποιες δουλειές; Αυτές που οι μικροί και μεγάλοι μελανοχίτωνες της ανοχής για λόγους δήθεν αξιοπρέπειας, δεν θέλουν να κάνουν.
Αυτοί που γονατίζουν και παρακαλάνε τις Αλβανίδες, τις Ρωσίδες, τις Ουκρανές, τις Αφρικανές, τις Πορτορικανές να τους αφήσουν να χαϊδέψουν και «ο,τι θέλουν». Αυτοί που εμπιστεύονται το νοικοκυριό και τα παιδιά τους στους ξένους γιατί οι ίδιο δεν έχουν χρόνο να το κάνουν. Αυτοί που όπου βαριά και «βρώμικη» δουλειά υπάρχει την αναθέτουν στους «κωλοαλβανούς» που είναι σκυλιά στη δουλειά, ενώ οι ίδιοι δεν μπορούν να την κάνουν ή ξέχασαν πως γίνεται.
Την Τετάρτη στο Ρέθυμνο παίζεται η τιμή της Ελλάδας και πρέπει εμείς να την προφυλάξουμε. Να μην την αφήσουμε μόνο στα χέρια των Αλβανών, των ξένων, των μεταναστών. Να μην αφήσουμε τους αλλοδαπούς συμπολίτες μας μόνους να διαδηλώσουν για το δικαίωμα στη ζωή. Να μην αφήσουμε στους ξένους συνανθρώπους μας να φωνάξουν μόνοι αυτοί για το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια. Να μην αφήσουμε τους αλλογενείς συμπολίτες μας να σηκώσουν μόνοι τους το λάβαρο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων […] Την Τετάρτη στο Ρέθυμνο παίζεται η τιμή της Ελλάδας. Και οι πρώτοι που πρέπει να την υπερασπιστούν είναι οι αμετανόητοι. Αυτοί που, παρασυρμένοι, βλέπουν παντού εχθρούς, Αυτοί θα πρέπει να είναι οι πρώτοι που πρέπει να σμίξουν τις κραυγές με τους με τους Αλβανούς. Μόνον έτσι μπορούν να ξεπλύνουν την ντροπή τους. Μόνον αν πιασμένοι χέρι χέρι με τους Αλβανούς φωνάζουν «Στοπ στον ρατσισμό», μπορούν να συγχωρεθούν τα κρίματά τους. Μόνο αν αγκαλιάσουν τη μάνα και τον πατέρα, την οικογένεια του 18χρονου, μπορεί η Ελλάδα να σώσει την τιμή της και να είναι περήφανη για τα παιδιά της.
Την Τετάρτη στο Ρέθυμνο παίζεται η χαμένη τιμή της Ελλάδας. Έχουμε χρέος εμείς οι ίδιοι να την αποκαταστήσουμε. Να διώξουμε τους φόβους και τις αναστολές μας και το μνημόσυνο του παλικαριού να το μετατρέψουμε σε πανηγύρι ζωής. Το παγκρήτιο συλλαλητήριο της Τετάρτης στο Ρέθυμνο δεν μπορεί να είναι υπόθεση των Αλβανών. Πρέπει να γίνει διαδήλωση δική μας. Των Ελλήνων. Όλων όσοι αγαπούν την πατρίδα, τη ζωή, τον πολιτισμό και όλες αυτές τις αξίες της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της ανοχής, για τις οποίες τόσο υμνήθηκε και διακρίθηκε η χώρα μας.
Και μαζί με την προσευχή μας για το παλικάρι να θυμηθούμε και να ευχαριστήσουμε τον Γιώργο Παπακωνσταντή. Τον αστυνομικό υποδιευθυντή Ρεθύμνου που την ώρα του τραγικού συμβάντος ήταν επόπτης ασφαλείας στην πόλη και χάρη στις ενέργειές του το φονικό δεν καταχωρήθηκε στα «ανεξιχνίαστα συμβάντα»... Το οποίο, φονικό, οι εφημερίδες δυστυχώς υποβίβασαν σε μονόστηλο.
Κι άμα και όταν μπορούμε, ας θυμόμαστε και ας ανάβουμε ένα κερί για τον 18χρονο. Μπορεί ο ίδιος να μην το βλέπει και να μην το νιώθει, αλλά ποιος ξέρει, ίσως για κάποιες στιγμούλες να λιώνει την πίκρα της μάνας του που μαζί μ’αυτόν θα περάσει το υπόλοιπο της ζωής της στον πάγο. Και με τους εφιάλτες να τη στοιχειώνουν κάθε ώρα μέχρι που και η ίδια να πάει να συναντήσει τον γιόκα της. Μάνα είναι. Και το μαχαίρι που έσφαξε το βλαστάρι της θα μπήγεται κάθε ώρα στην καρδιά της. Έστω, γι’αυτή τη μάνα ας σώσουμε την Τετάρτη το Ρέθυμνο όχι μόνο την τιμή της Ελλάδας, αλλά και τις δικές μας ψυχές, που άφησαν να καρποφορήσει τόσο μίσος στον τόπο μας.
Γι’αυτή τη μάνα και γι’αυτό τον πατέρα αξίζει να σφάξουμε με την περιφρόνησή μας και όσους τυχόν επιχειρήσουν να συνδέσουν το φονικό με τον Ρώσο δολοφόνο και γενικά την εγκληματικότητα των μεταναστών. Κι αν χρειαστεί, ας τους φτύσουμε»

Πηγή: «Κόσμος του Επενδυτή», 6-8 Ιανουαρίου 2006, σ.15

Ανώνυμος είπε...

Re de gamieste oloi,gkasmades ,kaplanareoi,poustres,gay-pride parade bitches,freaks,clowns kai loipoi antartosummorites!!!!Se auto to sympan eimai monos mou,den uparxei 8eos,den uparxei panagia,den uparxoun nomoi,mono egw kai h megalh poutsa mou, kai oi ateliwtes oures pornwn pou perimenoun na ton dokimasoun me to stoma tous. Ama 8elw sas sfazw olous, kai den logodwtw se kanenan. Katoura kai sperma sto stoma sas (mhn ta ftunete,den exoun koukoutsia)

Ανώνυμος είπε...

Geia sou wre re8imniwh...
sas eri3an sklhro gamisi ekei katw oi arabes,oi enetoi, oi tourkoi kai twra oi albanoi...gamw thn krhth olh, palio-gay re8imniwth