Παρασκευή, Αυγούστου 05, 2011

Μεταμεσονύχτιες καλοκαιρινές σημειώσεις


Είδα τον Κέβιν Σπέϊσι στην Επίδαυρο την περασμένη Παρασκευή. Άψογη ερμηνεία του Σπέϊσι στον ρόλο ενός φθονερού, δολοπλόκου και στυγερού τυράννου, άψογη σκηνοθεσία, πολύ καλά δουλεμένη, με κορυφαίες στιγμές. Κουραστική παράσταση παρόλα αυτά. Ίσως γιατί ήμουν ο ίδιος πολύ κουρασμένος, ίσως γιατί δίπλα μου καθόταν μια Γερμανίδα τουρίστρια που από τα μέσα της παράστασης και μετά άρχισε να ροχαλίζει σε τακτά χρονικά διαστήματα, ίσως γιατί είχα την εντύπωση ότι μια τέτοια παράσταση θα στεκόταν καλύτερα σε ένα μικρότερο θέατρο. Όταν η παράσταση τέλειωσε χειροκρότησα δυνατά. Ακόμα πιο δυνατά χειροκρότησε η Γερμανίδα δίπλα μου, η οποία ξύπνησε την στιγμή που ο Σπέϊσι φώναξε : «το Βασίλειό μου για ένα άλογο!» (Η συνέχεια ΕΔΩ)

4 σχόλια:

ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

Αξιότιμε κ. Καπλάνι, ψάχνετε να βρείτε τη Λογική σε μία χώρα με δική τη δική της...λογική.

Δάφνη Χρονοπούλου /Mme Kastell είπε...

Άσχετο το σχόλιό μου μα από καιρό το έχω παράπονο. Σάς συστήνω στο δικό μου blog & διαβάζω αναρτήσεις & βιβλία σας με ενδιαφέρον κι εκτίμηση. Κι αναρωτιέμαι γιατί αυτό το "Η συνέχεια ΕΔΩ' για να παραπεμφθώ στο ΒΗΜΑ που αν ήθελα πήγαινα κι από μόνη μου & που ένας λόγος που δε θέλω είναι ο βομβαρδισμός με διαφημίσεις πριν κι από τον τίτλο. Μη με παρεξηγήσετε δεν είμαι φανατικά εναντίον (παρότι ασυνείδητα φθηναίνουν τη σελίδα) αλλά όταν εσείς δεν τις έχετε πώς παραπέμπετε τους πιστούς σας αναγνώστες μέσ ταλαιπωρίας σε έναν οργανισμό που τις χρειάζεται λιγότερο από όλους μας, συγγραφείς & bloggers.. Μόνο New Yorker & σοβαρά ιστολόγια μένουν που δε ζητούν κλικ για να διαβαστεί η συνέχεια. Εσείς γιατί..

Gazmend Kapllani είπε...

Αγαπητή κυρία Χρονοπούλου,
Σας ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Κατανοώ (αν και δεν αποδέχομαι) τα επιχειρήματα και τις ενστάσεις σας. Το μπλογκ μου δεν διαθέτει διαφημίσεις ενώ τα άρθρα στα οποία εγώ παραπέμπω δημοσιεύονται στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, όπου αυτή την στιγμή αρθρογραφώ. Άρα είναι επίσης μέρος της επαγγελματικής μου δραστηριότητας. Σε αυτή την περίπτωση η επιλογή είναι δική σας εάν θέλετε να διαβάζετε ολόκληρο το άρθρο ή όχι. Φιλικά. Γκ. Καπλάνι

Δάφνη Χρονοπούλου /Mme Kastell είπε...

Αγαπητέ Κύριε Καπλάνι
μα και βέβαια θέλω να διαβάζω όλο το άρθρο σας γι αυτό & παραπονέθηκα. Άτιμη ψευδαίσθηση οικειότητας που γεννά ο θαυμασμός. Υπέθεσα πως μετά τη στο ΒΗΜΑ ανάρτηση εδώ θα γινόταν να μπει ολόκληρη, γι αυτό & ρώτησα. Ζητώ συγγνώμη που σάς κούρασα με ερωτήσεις αφού, όσα κλικ κι αν χρειαστούν θα συνεχίσω να σας διαβάζω. Φιλικά & με εκτίμηση,