Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 05, 2011

«Οι Πορτογάλοι παρακολουθούν µε φόβο την Ελλάδα»

GRεεκς

Τα σημάδια της οικονομικής κρίσης είναι ορατά στην Πορτογαλία. Εκείνοι που το νιώθουν πιο πολύ, φυσικά, είναι οι φτωχοί και οι απροστάτευτοι. Οι Πορτογάλοι φίλοι μου με ρωτούν συχνά τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Την βλέπουν σαν έναν καθρέφτη και ανησυχούν μήπως η βαριά κατάσταση που υπάρχει στην Ελλάδα φθάσει και εκεί. Τώρα το Σεπτέμβριο θα ανακοινωθούν τα καινούργια μέτρα λιτότητας από την κυβέρνηση. Όλοι τα περιμένουν με αγωνία, αλλά και με αυτόν το στωικό, σχεδόν μοιρολατρικό, τρόπο των Πορτογάλων. Όσο για το μέλλον μου, το βλέπω στην Πορτογαλία, κυρίως λόγω της δουλειάς του άνδρα μου. Έχουμε έναν γιο που είναι δίγλωσσος - μιλάει ελληνικά και πορτογαλικά. Εκείνος μεγαλώνει διαφορετικά, νιώθει σπίτι του και την Πορτογαλία και την Ελλάδα, αλλά με ένα τρόπο διαφορετικό από τον δικό μου. Οι δυνατότητες που έχει είναι μεγαλύτερες και διαφορετικές από εκείνες που είχαμε εμείς, όπως και οι κίνδυνοι και οι δυσκολίες. Το ταξίδι τι μου έμαθε; Με εμπλούτισε σαν άνθρωπο, με έκανε μια πολίτη του κόσμου και συνειδητά Ελληνίδα (Όλο το άρθρο ΕΔΩ)


1 σχόλιο:

anisixos είπε...

ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ! :
http://anisixos.blogspot.com/2011/09/blog-post_07.html

Αν θες διαβασε το.
Περιμενω εντυπωσεις και σχολια.
Ευχαριστω.