Τετάρτη, Μαρτίου 14, 2012

"Το όνομά μου είναι Ποτ. Τζακ Ποτ".


Αγαπητός φίλος μου έστειλε αυτό το βίντεο απο την εκπομπή "Έρευνα". Το κείμενο που το συνοδεύει είναι όλα τα λεφτά!

"Το αποκαλυπτικό αυτό βίντεο είναι από την εκπομπή «Έρευνα» του παμπλουτου κουμμουνιστή δημοσιογράφου Παύλου Τσίμα, που μεταδόθηκε από το «Mega» την νύχτα της Πέμπτης 19 Γενάρη 2012. Αρχικώς βλέπουμε τον Μισέλληνα (επειδή υπήρξε υιοθετημένο παιδί και δεν γνώρισε τους φυσικούς του γονείς) συγγραφέα του Κώλου, Πέτρο Τατσόπουλο, να δηλώνει στον Τσίμα (0:52 του βίντεο) πως δεν φταίνε καθόλου οι Ξένοι Μετανάστες για την σημερινή Κατάντια της Ελλάδος. Και ο βρωμερός κουμμουνιστής Παύλος Τσίμας συμφωνεί απολύτως μαζί του, σκύβοντας επιδοκιμαστικά το κεφάλι...Εν συνεχεία (1:47 του βίντεο), βλέπουμε τον κακάσχημο Αλβανό (πρώην) Λαθρομετανάστη Γκαζμέντ Καπλάνι να δικαιολογεί τους Λάθρο που βλέπουνε την Ελλάδα σαν μιά απέραντη χωματερή, επειδή οι Έλληνες τους φέρονται ρατσιστικά!.. Στο 3:24 του βίντεο, ο Καπλάνι μάς βεβαιώνει πως τα Γκέττο των Λαθρομεταναστών στην Αθήνα δεν είναι χειρότερα από αυτά που υπάρχουν στις άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, έχοντας λίγο ταξιδέψει (sic!)... ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: Ποιός χρηματοδοτεί τον Αλβανό πεμπτοφαλαγγίτη Γκαζμέντ Καπλάνι για να ταξιδεύει στις ΕυρωπαΪκές Πρωτεύουσες; Μά ασφαλώς η Λάτρις των Λαθρομεταναστών Ορθόδοξη Εκκλησία και οι Μή Κυβερνητικές Οργανώσεις του χριστιανόπουλου Τζέφρυ Παπανδρέου!.."

Πάντως, η πιο κορυφαία εκδοχή που έχει κυκλοφορήσει για μένα, μέχρι τώρα, στα μπλογκ των νεοναζί είναι ότι είμαι Εβραία πράκτορας που έκανα αλλαγή φύλου πριν περάσω στην Ελλάδα με αποστολή να αλώσω και να διαβρώσω την ελληνική φυλή. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, σκέφτομαι τελευταία να γράψω ένα βιβλίο με τίτλο "η αληθινή μου ιστορία" - όπου θα μαζέψω όλες τις θεωρίες συνομωσίας που έχουν κυκλοφορήσει τόσα χρόνια για μένα - απο τους βουλευτές του ΛΑΟΣ μέχρι τα μπλογκ των νεοναζί. Έχω σκεφτεί και την πρώτη φράση του βιβλίου: "Το όνομά μου είναι Ποτ. Τζάκ Ποτ". Έχω την εντύπωση ότι ένα τέτοιο βιβλίο θα γίνει ανάρπαστο...

4 σχόλια:

Sue είπε...

Η αλήθεια είναι πως έχετε ήδη αργήσει να μας δώσετε το επόμενο βιβλίο σας - ελπίζω, όταν συμβεί, να μην έχει καμμία σχέση με τραγελαφικότητα και τα όρια του κλινικού σουρεαλισμού. :-)

ΞΕΝΗ είπε...

Όλα τα άλλα τα έχω ξαναδιαβάσει αλλά το "κακάσχημος", πώς του ήρθε; Καλά δεν λέω δεν μπορούμε όλοι να ήμαστε μοντέλα όπως ο κύριος Καρατζαφέρης στα νιάτα του.

Homo Sapiens Sapiens είπε...

Καλά σε είχα κόψει εγω για Εβραίο! Αν κάνεις λίγη κρανιομετρία το συμπέρασμα είναι πασιφανές!
Συνομωσία φίλοι μου συνομωσία!
Όλοι επιβουλευονται τη φυλή μας και θέλουν να μας καταστρέψουν διότι την έχουμε μεγάλη κι αυτό τους προξενεί ζήλεια!

Αντε να είσαι καλά Γκαζι! Ας γελάσουμε λίγο για να μην κλάψουμε.
Θα τα πούμε στις 30 του μήνα.
Πέτρος

Donnie είπε...

Problemi i tyre me i madh eshte se je yll keshtu qe mos ca koke fare! :))