Δευτέρα, Ιουλίου 30, 2012

Αν τον δεις στον ύπνο σου, αγάπη μου...




Μαμά ο σπουδαίος πρόγονός μου δεν την είχε πιο μεγάλη την φλόγα από εκείνη του Βρετανού βρωμοαράπη που είδαμε χθες στην τηλεόραση; Ναι αγάπη μου την είχε πιο μεγάλη. Μαμά αυτό το αποικιοκρατικό γουρούνι ο Jacques Rogge δεν πρέπει να μου ζητήσει συγνώμη που αποκάλεσε την Βρετανία «σπίτι του μοντέρνου αθλητισμού». Εννοείται αγάπη μου ότι πρέπει. Μαμά πες μου ότι η Τελετή μου ήταν καλύτερη και ακριβότερη από του Βρετανού γιατί αλλιώς θα κλάψω και δεν θα πάρω το χάπι. Ναι αγάπη μου η Τελετή σου ήταν η καλύτερη και η ακριβότερη όλης της ιστορίας της ανθρωπότητας αλλά πιες το φάρμακο πριν κοιμηθείς γιατί την έχεις αρπάξει άσχημα και πρέπει να συνέλθεις. Μαμά αν δω στον ύπνο μου τον σπουδαίο μου πρόγονο τι να του πω; Πες του ότι σε πήρε στο λαιμό, αγάπη μου…

1 σχόλιο:

Dimitris Ninis είπε...

Πολλές φορές δεν χρειάζονται πολλά λόγια όταν θέλουμε να πούμε κάτι .Εδώ ακριβός αυτό κατάφερες ,έξυπνό …….