Παρασκευή, Οκτωβρίου 12, 2012

Κάθε λαός έχει τους παπάδες που του αξίζουν...


Είμαι άθεος. Αυτό δεν σημαίνει ότι μισώ αυτούς που πιστεύουν. Με ενδιαφέρει πολύ η θρησκεία ως ανθρωπολογικό φαινόμενο. Την περασμένη εβδομάδα πήγα, απο περιέργεια, στον ναό απέναντι απο την Widener βιβλιοθήκη, στο Χάρβαρντ. Ήταν φίσκα σε νέους όλων των καταγωγών και χρωμάτων. Ο παππάς μίλησε για την σχέση της Βίβλου με το χιούμορ. Αναφέρθηκε μετά στην λογοτεχνία, στον κινηματογράφο, στο χιούμορ στην σημερινή εποχή. Ήταν μια απο τις πιο ωραίες διαλέξεις που έχω ακούσει στην ζωή μου. Περιμένω πως και πως να ξαναπάω αυτή την Κυριακή. Τελικά, κάθε λαός έχει τους παπάδες που του αξίζουν...

1 σχόλιο:

Stathakios Alexandros D είπε...

Ας μην λειτουργούμε και μεις αφοριστικά φίλε Γκάζμεντ. Και στην Ελλάδα θα βρεις τέτοιους -ίσως λίγους- ιερωμένους. Εγώ για παράδειγμα έχω καμιά δεκαριά διαδικτυακούς φίλους με ιστολόγια κλπ..
Επίσης, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με το ύφος και ήθος του Αναστάσιου Αλβανίας; (που προέρχεται από την ελλαδική εκκλησία)